SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, April 22, 2011

semalam, 21 April 2011





Assalamualaikum semuanya, 
salam sayang dan salam sejahtera!






ini pula ringkasan cerita cik zira semalam, tapi sebelum tuh nak bagi tahu, macam biasalah ea akan ada banyak gamba makanan dan semua makanan tu memang cik zira makan, bukan saja letak-letak gamba je,, ;)







# semalam sarapan bihun taucu sambil tengok tv lepas buat kerja pape yang patut







# bersiap pergi sekolah macam biasalah. dan tapau bekal. singgah isi minyak kereta dahulu dan terus ke sekolah. 







# sampai sekolah, serah minit mesyuarat dan borang pertandingan yang dah disiapkan malam sebelumnya kemudian sambung buat sedikit kerja. lepas tuh macam biasa makan dadih yang pertama. tengok tuh, siap ada pertama kedua tau. sekarang dah makan dadih dua plak hari-hari, isyh isyh. lepas makan dadih perisa anggur tuh, makan pulak kuih lepat pisang. kena makan sikit dahulu sebab kelas terus dari kul 1 sampai 4.30



 luaran
dalaman,, ;)


# lepas habis je kelas pukul 4.30 tuh, peh perut memang lapar sesangatlah! sampai je meja, kak ida kata ada mee, cik zira apa lagi, serang mee rebus kak ida dulu, habiskan.







# lepas tuh, sambung makan bekal cik zira bawa pulak. makan sikit dulu sebab dah kenyang makan mee rebus. bekal bawa bihun + paprik + sambal tempe dan ikan bilis yang sedap sedap sedap!







# oleh sebab dah kenyang, makan bekal sikit dulu, lepas tu letak tepi jap, tanda buku budak, rekod dalam buku rekod. lepas tuh pergi solat asar. lepas solat asar sambung makan lagi. makan dadih yang kedua sekali perisa buahan campuran








# semalam dah bagi tahu budak-budak kan barang nak kena bawa, bukan main happy dorang. tak sabar nak buat. tapi hari ni ada masa 25 minit je, tak tahu sempat ke tak buat sampai habis. dorang ni kan bebudak lagi, 25 minit sebenarnya memang tak sempat pun. takpe, tunjuk cara, tak sempat dorang boleh sambung dekat rumah. hari ni buat puppet sama-sama dengan dorang, kelas 2E dulu baru 2F







# balik rumah semalam niat di hati taknak makan lah. tapi sebaik buka tudung saji, aduhai, bik ani masak laksa penang plak. terus membatalkan niat taknak makan tuh, makan jugak laksa penang tu lepas isyak, perut boleh masuk makanan lagi,, hehe
dan memang sedap lah laksa penang bik ani buat. nasib baik perut takleh sumbat banyak sebab dah penuh makanan, kalau boleh, memang cik zira dah habiskan laksa penang tu sebab sedap. memang bik ani powerlah masak-masak ni. salute betul!


terbaiklah!




# malam tadi, buat kerja sekolah sikit. lepas tuh tido. pagi tadi sambung lagi sikit kerja sekolah.







karang pergi sekolah pukul 1 macam biasa kalau hari jumaat. solat zohor di sekolah. dan tak sabar nak buat puppet bersama anak-anak cik zira. teruja you!







dah, dah habis dah cerita pasal semalam. 
berjumpa lagi di entry petang nanti ye semua,, =)








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 22 april 2011 8.06 a.m.

2 comments:

wUteVa~~ said...

adeh, sumenye mknan yg sdap2..tliur ni..

hazirah abdul rahman said...

haah, makanan mesti semuanya sedap,, cik zira kan nak makan,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails