SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, May 31, 2011

cik izah selamat bertunang





sabtu yang lepas, cik izah, anak kepada tok nah dan tok mail, sepupu kepada abah telah selamat ditunangkan dengan kekasih hatinya.






diadakan di kediaman tok nah dan tok mail di kampung melayu tu, majlis berjalan ringkas namun lancar. tok nah dibantu adik beradiknya yang ramai dari segi masak dan segalanya lah. manakala bik ani menolong bahagian hantaran. cik zira? tolong mana yang patut,, ;)







cik izah yang berbaju cantik dimake upkan oleh akak iparnya, cik azah kelihatan manis je menunggu saat cincin tersarung di jari tanda menjadi tunangan orang.






jadi, selamatlah sudah anak tok nah dan tok mail yang perempuan lagi sorang ni. cik aida dah kahwin dah. tunggu cik izah pulak Insya Allah tahun depan. lepaskan kita dulu ye cik izah,, hehe






gambar tak banyak amek sebab cik zira duk tolong-tolong mana yang patut. gamba makanan yang banyak pun tak sempat habis, kalau tak memang penuhlah dengan gamba makanan je, sayang betul. masakan ala jawalah ape lagi kan sebab kitorang kan keturunan jawa. jadi, makannya nasi ambang.






ini sahaja sedikit cerita di hari pertunangan cik izah sabtu lepas,, =)






cik zira kini mungkin sedang berada di Nilai mencari barang-barang dengan encik buah hati. dah setel kat Nilai ni, akan hantar barang semua balik JB dahulu baru akan ke KL pulak mencari barang lain, Insya Allah.


sempat lagi terselit gamba 1,, hehe





ok semua. cik zira masih dalam mood cuti. jadi, jalan-jalan cari barang-barang dulu ye,, ^___^







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 28 mei 2011 7.21 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails