SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, May 10, 2011

dah lama tak makan snickers





semalam masa pergi isi minyak dekat mobil tuh, cik zira tetiba plak nak makan coklat sebab coklat-coklat tuh semua tersusun cantik dekat kaunter. jadi, ameklah satu dan amek snickers sebab snickers kan ada kacang-kacang, tu yang suka tuh. harga dekat situ, RM 3.30.






cik zira kan suka makan coklat cuma dah jarang sangat dapat makan coklat, jadi sesekali dapat makan ni memang nikmat kelazatan semua dirasailah,, hehe






sedap sungguh. makan dalam kereta sampai habis memandangkan memang tak makan apa-apa lagi pagi tuh.






makan coklat ni sedap kan, tapi bila dapat makan kadang-kadanglah sebab kalau dah hari-hari sangat duk ngadap coklat kang, tak rasa lah nikmat makan coklat tuh lagi dah,, hehe








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 10 mei 2011 8.27 a.m.

3 comments:

atty's said...

owh snickers..kty addict giler ngn snickers nie

selalu beli kt econsave rm2.60..kalo kat carefour rm 2.70..kalo beli kt 7e mahal..skit

hazirah abdul rahman said...

oh,akak hantu snickers upenye.kt lama da x mkan.mahal la kat m0bil tu,hehe

hazirah abdul rahman said...

oh,akak hantu snickers upenye.kt lama da x mkan.mahal la kat m0bil tu,hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails