SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, May 25, 2011

kisah kerana lapar






alkisah tersebutlah kisah
disebabkan malam semalam buat entry rasamas tu, maka selepas membuat entry tersebut teruslah berasa lapar. nak makan nasi malas, jadi nak makan benda yang senang nak buat.






maka, makanlah bihun sup PAMA. sememangnya sedap dan mudah disediakan,,







ha, ikutlah 4 langkah mudah seperti di bawah, sangat mudah, budak 4-5 tahun pun pandai buat :




1 - letakkan bihun dan perencah ke dalam mangkuk. jerang air panas.
2 - letakkan air panas ke dalam mangkuk.
3 - ha, nak bagi bihun tu kembang cepat, tutup dengan pinggan. ni sume orang penah buat kan kan?? hehe
4 - dah kembang bihunnya, boleh makan! 





dah siap, dah kembang bihunnya walaupun sebenarnya tak cukup kembang cik zira bedal jugak sebab dah lapar dan tak sabar nak makan,, huhu






minum dengan air 100plus, tapi sayang, airnya plak tumpah. dah namanya suka melanggar sana sini, memang tak selamatlah kalau air dibiarkan sebelah sahaja, memang tumpahlah!







sambil makan sambil tengok youtube maharaja lawak kumpulan sepah. tapi pun tengok tak sampai habis sebab sangkut-sangkut. kose nak layan,, huh!







inilah akibat kalau tengok gamba makanan, kalau tak tengok perut maintain je bahagia. lepas tengok je gamba makanan, tak semena-mena, terus perut gatal meroyan nak kena isi makanan jam tu jugak. aduyai!







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 24 mei 2011 9.54 p.m.

2 comments:

si tuan putri kiUt said...

sesekali layan megi bihunnnn pun best kan

hazirah abdul rahman said...

haa, ye sangat,, tapi sesekali lah, tak boleh selalu,, bahaya,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails