SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, June 15, 2011

alahai, comelnya!





cuba tengok kemeja bawah ni,






cik zira memang suka lah style cenggini, lengan panjang, kotak-kotak. yang bagi comel tuh siap ada riben lagi. memang sangat comel!







pulak tu, tengok model yang pakai, dahlah comel, pakai kemeja tuh dengan riben siap, bertambah-tambahlah kecomelan beliau.






kan best kalau cik zira leh pakai cenggini. tapi tudung kena masuk dalamlah sebab riben tu dah kat bahagian depan dah,, ;)






nak beli jek kemeja ni, tapi takde duit,, ^____*







boleh tengok dan berangan jelah,,







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 13 jun 2011 11.17 p.m.

2 comments:

si tuan putri kiUt said...

cantekknyerrr kemeja tu..siap ribenn skalii....kalo faiz nk pakai kene tunggu body cam tu lerr kot hhahahaha

hazirah abdul rahman said...

haah, cantik,,
itulah, nak kena badan macam model tu baru comel macam dia pakai,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails