SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, June 15, 2011

semalam, selasa, 14 Jun 2011, hari ini, rabu, 15 Jun 2011





ha, bagus entry pagi ni sebab nak cerita pasal semalam, nak cerita jugak pasal hari ni






semalam pergi sekolah macam biasa. tapi pagi tuh lepas subuh je dah mengadap buku adab. isi markah, bagi komen, tanda tangan semualah. memang ngam-ngam masa yang ada sampai kul 10 lebih siap-siap nak pergi sekolah.






alhamdulillah, pasal urusan SAP semuanya dah selesai. kerja yang satu tuh dah dihantar dan dah siap. syukur sangat. buku adab pun yang cik zira target nak siapkan dalam minggu ni pun dah berjaya siapkan semalam. syukur lagi,, =)






semalam puasa. nasib baik dapat bertahan dan langsung tak rasa letih dan lapar. Insya Allah nak teruskan berpuasa rejab dan syaaban kalau boleh. nanti terus dah terbiasa bila puasa ramadhan nanti.






kertas periksa semua dah selesai. 3J pun tadi dah dapat kertas dorang dan dah buat pembetulan. habis pasal periksa, akan mengajar macam biasa masuk tajuk baru.







hari ni pukul 12.30 ada mesyuarat. mesti tak sempat masuk kelas 2F mengajar kalau mesyuaratnya lama. maklumlah, naik sekolah ni mesti banyak perkara nak diberitahu dan katanya lagi nak bincang untuk aktiviti sabtu ini. cik zira kan sabtu memang bekerja jugak,,






harap hari ni pun macam semalam, tak rasa lapar dan penat berpuasa. pastu, harap-harap jugak balik jalan tak sibuk macam 2 hari lepas, sempat sampai sebelum maghrib. AMIN.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 14 jun 2011 9.30 p.m.

2 comments:

si tuan putri kiUt said...

rajinnn zira poser ek.... dah bp hari dah....?... Insyaallah isnin nanti nak start...mgg ni x bley sebab ada oditt...stresss keje byk...

hazirah abdul rahman said...

dah banyak hari jugak,,
nak cuba sampai ramadhan nanti, tahun2 sudah memang rajin puasa jugak,, hehe


kalau tak keje asyik nak makan jek kan,, ;)



selamat berpuasa k nanti,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails