SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, June 16, 2011

cadar kesayangan hati





nak bagi tahu dan nak berceritalah sedikit di entry petang-petang ni,






dari awal masuk maktab, tahun 2004 tuh, cik zira memang ada satu je cadar sampailah habis 6 tahun belajar. di UUM dua tahun pun pakai cadar yang sama. kalau tengok orang lain rajin beli cadar baru dan mesti ada 2 cadar kot satu basuh, satu lagi boleh ganti.






tapi bukan untuk cik zira. dari awal smapai ke habisnya, satu itu jelah cadar cik zira. kan cik zira ni setia pada satu,, ngee






cadar ni cik zira dah tak ingat beli kat mana. tapi sangat sayang dan sangat suka sebab apa? sebab kalernya MERAH, sebab tu suka.






dan kenapa petang ni cik zira bercerita pasal cadar ni? hehe,
sebabnya, malam semalam cik zira pasang cadar tu dekat katil dalam bilik cik zira ni. lepas tuh, tengok, teringat masa zaman belajar, cadar nilah peneman tidur sepanjang 6 tahun. walaupun bersilih ganti biliknya, tetap cadar ini bersama cik zira.






jomlah, cik zira imbas kenangan cik zira bersama korang semua, tempek sikit gamba-gamba cadar cik zira ni.


masa tahun pertama ke kedua tak silap dekat maktab. 
tengoklah betapa bijak letak rak kasut sebelah katil. 
nasib kasut semua tak berbau,, ;)


ni plak masa dekat UUM. semua barang MERAH cik zira show off kan tau,, hehe




ha, korang mesti faham kan, macam mana satu-satu barang tu walaupun harganya murah tapi amat bernilai kepada seseorang individu itu kan? dan macam cik zira sendiri, memang banyak plak sangat barang cik zira yang amat bernilai dan berharga untuk cik zira dan cik zira akan jaga dengan sebaiknya.






okeh, dah habis dah sesi mengimbau kenangan lalu,, ;)







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 16 jun 2011 8.31 a.m.

4 comments:

dark r0se said...

ros pown gunekan cadar yang same selama 5 tahun belajarrr~:)

si tuan putri kiUt said...

cadar ahkak lak...byk kaler hijauuuuuuuuuu...hehehehe

hazirah abdul rahman said...

dark r0se :



rose sama macam kt,,hehe

hazirah abdul rahman said...

si tuan putri kiUt :


ikut tuannya suka kaler ape lah kan,, ^__*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails