SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, July 25, 2011

menu berbuka puasa isnin 25 julai 2011





hari ni tadi sangat penat dan tak larat, tak tahulah kenapa. sampai rumah letak barang semua siap boleh barin jap 3 minit sementara menanti azan maghrib untuk berbuka puasa.






menu berbuka puasa untuk hari ini ialah :


  • nasi + tomyam campur + ayam goreng kunyit + ikan masin + kerabu jeruk
  • kuih - curry puff
  • air - teh o panas + anggur






malam-malam layan makan dadih susu sedap tapau dekat sekolah 2 bekas tu. suka sangat makan dadih. nak buat sendiri malas + tak muat nak simpan dalam esbok,,, ;)
alhamdulillah, dapat banyak hari jugak puasa syaaban, lagi beberapa hari je nak masuk ramadhan. seronok rasa berpuasa ni. nanti nak dekat raya lagilah seronok sebab semua nanti balik rumah atok ni. tak sabar!!







~sekian~



 k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 25 julai 2011 8.40 p.m.

2 comments:

jee yunus said...

cik ziera..nanti kalau bulan puasa jgn lupa update menu berbuka hari2 ye.sy suka nk bc..;>

hazirah abdul rahman said...

eh, mesti jee, tahun lepas pun hari-hari ada menu berbuka puasa bulan ramadhan,, mana tahu ada idea nak masak apa kan,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails