SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, July 26, 2011

semalam, isnin 25 julai 2011





keluar rumah awal pagi dalam pukul 8.30 sebab nak uruskan gaji. pergi larkin keluarkan duit gaji untuk simpanan, untuk bayaran, untuk belanja dan sebagainya. keluarkan pencen atok sekali. lepas dah setel duit, terus ke tesco tebrau sebab nak beli beras, sebelum puasa nak pergi rumah anak yatim. lagipun ada kupon tesco, jadi boleh redeem sekali. selain, beras ada beli barang rumah sekali.






sampai rumah dah pukul 10, siap-siap nak pergi sekolah plak. pergi sekolah macam biasa. bayar duit korban dan lagi sekali je nak langsai bayaran korban dan Insya Allah raya haji nanti sekolah cik zira akan adakan majlis korban besar-besaran.






tiga kelas untuk hari isnin, 3B, 2F dan 2E, cik zira masuk buat ulangkaji. banyak dah yang dorang dah lupa. geram betul. bila mengajar semua macam pandai, bila buat ulangkaji semua dah lupa, sabar jelah cik zira pun. tapi, harap sangat apa yang cik zira pesan dan buat ulangkaji semalam anak-anak cik zira ingat dan boleh buat dengan baik, dapat markah baik, Amin.






lepas habis kelas pukul 5, siapkan pilih pemenang di kalangan murid dan guru untuk peraduan dalam Buletin Cerdik anjuran Perpustakaan. dah siapkan semalam jugak,,, =)






waktu perhimpunan ada penyampaian hadiah untuk pemenang Minggu Bahasa Inggeris minggu lepas. kena bertugas sekali sebab minggu ni giliran cik zira bertugas lagi. tinggal 2 atau 3 kali bertugas je kalau tak silap untuk tahun 2011 ni.






hari ni akan bermula Ujian Bulanan Julai dan esok kertas bahasa inggeris. cik zira doakan anak-anak cik zira boleh buat dengan baik, Insya Allah.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 25 julai 2011 9.00 p.m.

4 comments:

~azillakhalison~ said...

cik zira dan makan..xdapat dipisahkan..hehe badan tetap mantain..hehe ishh ishh jelesss di situ..huhu

zanox said...

cik zira memang maintain je...kite pun jeles...huuuu

hazirah abdul rahman said...

~azillakhalison~ :


aduhai dEar, memang suka makanlah, ibarat irama dan lagu,,, ;)

hazirah abdul rahman said...

zanox :



pil halia mustajab dunia herbs rahsianya zan,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails