SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, July 27, 2011

semalam, selasa 26 julai 2011





hari cik zira semalam di sekolah sangat memenatkan sebab keje nak marah je, kurang pahala puasa,, huhu





minggu ni cik zira bertugas dan macam biasalah nak kawal murid yang ramai tahun 1 sampai tahun 3 ni bukan kerja yang mudah bila kita seorang, murid beratus-ratus, bayangkan.


selasa, 26 julai 2011




jadi, budak kelas cik zira ajar semalam, 3J dah buat cik zira hilang sabar. memang kena teruklah dengan cik zira semalam. harap-harap dah tak buat lagilah perangai buruk dorang tu. puas marah dan nasihat dah semalam.






budak lain masa lepas rehat tu pun kena jugak. susah sangat ke ea budak-budak ni nak dengar kata? budak zaman sekarang kan. zaman kita dulu dengan cikgu takut je, dengar je cakap. cikgu jegil mata sikit dah terus tunduk je muka. tapi, sekarang? jerit marahlah macam mana pun, boleh ketawa-ketawa je, tak takut langsung. guru zaman sekarang memang cabaran sangat besar, tak sabar, tak kuat, boleh stress lah jawabnya,,, =)






lepas tu, habis kertas untuk semalam, cik zira masuk kelas cik zira 2F tu, buat lagi ulangkaji dengan dorang. geram dan marah lagi, mana taknya, semalam baru ingatkan, hari ni dah lupa. yang ingat 2-3 orang je. geram betul lah,,, huhu





hari ni, cik zira jaga kelas 2F tu masa dorang jawab kertas english cik zira, nak tengok dorang boleh buat ke tidak. harap-harap markah lebih baik dari peperiksaan pertengahan tahun yang lepas, Amin.






hari ni kerja akan banyak sebab malam kang nak tanda kertas bahasa inggeris 4 kelas dan tulis markah, key in markah dalam sapr. nak siapkan hari dan pagi esok juga kalau boleh sebab malam esok nak tengok bola, tak boleh buat kerja lain,,, hehe






ini jelah bebelan cik zira pagi rabu ni ye. tak sabar nak pergi sekolah nak dapat kertas nak tanda cepat-cepat tengok markah anak-anak cik zira tu.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 26 julai 2011 9.04 p.m.

2 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

hi. lama tak singah sini.... take care

hazirah abdul rahman said...

haah la, lama kan tak nampak bayang,, thanx masih sudi singgah sini ye faiz,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails