SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, August 28, 2011

bestnya kalau sendiri punya...





tak malu nak mengaku ni, semalam adalah pertama kali cik zira sentuh dan guna sendiri IPad yang orang ramai dah ada tu. sangat seronok sebab dapat guna gadget canggih macam tu. sebelum ni IPhone pun dah pernah pegang sekejap je lepas tu tak pandai nak guna. yelah, bukan sendiri punya mana berani nak godeh-godeh, kang rosak kan nak kena ganti plak.






tapi, memang bestlah. seronok jek guna sebab laju nak berbanding dengan laptop berkurun cik zira ni ha yang kerja asyik nak hang jek, lepas tuh ada masa laju, ada masa aduhai berjam nak kena tunggu.






takpelah, walaupun bukan kepunyaan sendiri, dapat merasa guna dan belajar nak guna pun dah rasa teruja. bik hanifah tu dapat hadiah masuk secret recipe contest masa mother's day. cik zira pun tumpang guna sekali tengok blog sendiri,,, hehe







nanti ada rezeki lebih Insya Allah nak dapatkan lah. tapi, laptop nilah kena carikan dia kawan baru, dah lama dah dia menyendiri. Insya Allah, kalau dimurahkan rezeki. Amin.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 27 ogos 2011 10.31 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails