SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, August 29, 2011

menu berbuka puasa 28 ogos 2011





Ya Allah, pejam celik hari ni dah hari akhir berpuasa kan. sekejap je rasanya dah habis ramadhan dan nak sambut syawal dah besok,,, =)






semalam berbuka memang macam kat hotel lah, buffet style. abah jadi chef masak untuk semua. macam-macam ada tau. senarai kat bawah nanti akan panjang dari kebiasaan. hari ni pun berbuka mesti lagi best sebab esok dah raya. yay!!






jadi, menu berbuka puasa untuk semalam, hari ke 28 berpuasa ialah :









  • minuman : teh O panas, special watermelon juice, fruity lassi
  • nasi, nasi ayam
  • ayam golek, ayam kukus lemon, ayam masak kicap best
  • salad
  • garlic bread
  • sup cendawan pekat
  • sup cendawan + kaki ayam
  • ikan goreng
  • ikan singgang
  • sayur goreng





maisng-masing nak dekat azan tuh amek makanan masing-masing dan amek tempat duduk masing-masing. memang meriah kan bila berbuka puasa ramai-ramai ni. hari ni hari akhir berbuka puasa. esok dah raya. Insya Allah, raya kedua cik zira mula mengganti puasa seperti tahun-tahun sudah,,, =)






~sekian~






k,adios!!!,,,  by : ierarahman ahad 28 ogos 2011 10.06 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails