SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, August 21, 2011

menu berbuka 20 ramadhan 1432H





chef terhebat di rumah ni, bik ani tak balik rumah lagi, temankan aunt ann ke hatyai. jadi, semalam berbuka bik moi belikan sahaja di bazar. takde yang masak. 





ini dia menu dibeli sahaja di hari ke 20 berpuasa :







  • minuman : cendol dan air cikong
  • nasi ayam penyet
  • nasi kerabu
  • hati goreng 
  • sata
  • kuih akok
  • putu bambu




hari ni tak tahu bik ani sampai kul bape. kalau sampai pun tak bagi dia masaklah sebab mesti penat berjalan jauh sampai ke hatyai tu. beli atau atok rajin nak masak. semalam pun atok beria-ia nak masak bagi semua makan. atok-atok,,, =)
hari ni dah 21 ramadhan, lagi 8 hari je, Insya Allah.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 20 ogos 2011 10.15 p.m.

2 comments:

kyoo reza said...

wah sedapnya..hu3
btw lm xsinggah page kak zira..hu3

hazirah abdul rahman said...

sedap-sedap, bulan puasa makan sedap-sedap je dik,,



haah kan, dah tak sudi ea,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails