SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, August 9, 2011

semalam, isnin 8 ogos 2011




semalam, isnin, 8 ogos bersamaan 8 ramadhan. cik zira ke sekolah seperti biasa dan singgah di pam minyak, isi minyak untuk seminggu ni. sampai sekolah macam biasa dan bila sampai bermulalah kerja-kerja yang perlu disiapkan.







Lesson Plan dah siapkan. draft untuk lesson plan minggu ni pun dah siap. buku adab pun ingat nak bawa balik buat kat rumah pun berjaya disiapkan di sekolah. Alhamdulillah, semua kerja sempat disiapkan di sekolah. 






mengajar seperti biasa. masuk 3 kelas kecuali 3J yang tiada bahasa inggeris pada hari isnin. Perhimpunan takde semalam, digantikan dengan bacaan surah-surah dan cik zira awasi Tahun 2. kesian betul bila ramai rupanya tidak tahu mengaji walaupun hanya perlu ikut bacaan, ramai sangat masih tidak tahu menyebut dengan betul dan ada yang diam sahaja. 






balik semalam sangat tidak syok apabila jalan jam teruk sejak dari pasir gudang sampailah nak habis lebuhraya tu. rupanya ada lori tersadai tepi jalan nak dekat habis highway cik zira nak belok ke kiri tu. akibatnya, sejam lebih bawu sampai rumah.






kerja yang banyak alhamdulillah dah berjaya siapkan. malam tadi pun habiskan SAPS lagi sket. sementara kerja belum menimbun banyak ni baiklah siapkan dulu mana boleh disiapkan. nanti kerja dah banyak takdelah serabut sangat,,, =)







P/S kunjungi ... REDshop ... untuk Jualan Murah Hari raya sekarang!!






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 8 ogos 2011 9.54 p.m.

2 comments:

~azillakhalison~ said...

tensen sangat ngan hghway pasir gudang huhuhu..

kalau xjem,bukan la hghway pasir gdang namenye kan hehe

hazirah abdul rahman said...

tahu takpe, bersabar jelah, dah nama pun bekerja dekat pasir gudang, nak tanak kena tempuh jelah,, huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails