SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, August 10, 2011

semalam, selasa 9 ogos 2011





sebelum ke sekolah sempat singgah je pejabat pos bayar bil dan pos tudung. kemudian terus menuju ke sekolah. kelas penuh semalam dan mengajar seperti biasa dan jaga perpustakaan pun seperti biasa. Buku Adab dan edar kepada anak-anak cik zira suruh tunjuk dekat mak ayah. lepas dah tanda tangan, kena cepat-cepat pulang kat cik zira semula, nak simpan balik.






masuk sekolah semalam dan penuh dengan bendera bersempena Sambutan Bulan Kemerdekaan pada bulan ini, bulan Ogos. bulan ni lah bulan merdeka dan bulan ni juga bulan ramadhan dan bulan syawal,,, =)






masa mengajar di bulan puasa ni pantas je sebab balik awal, tapi yang tak syoknya, cik zira sampai rumah 6.30, sejam perjalanan dari sekolah yang keluar pukul 5.30 petang. kalau tak puasa, setengah jam ke 40 minit dah sampai. geram betul, dugaan berpuasa sungguh. itulah, rumah dengan tempat kerja jauh, nak tak nak, kena lah terima je ye hazirah.






malam semalam jugak siapkan SAPS lagi sket dan NKRA LINUS. cikgu zaman sekarang kan, serba serbi online. kenalah belajar pelan-pelan kalau tak tahu.






okeh, itu sahaja. selamat berbuka ye maghrib nanti,,, =)






p/s Kunjungilah ... REDshop ... untuk Jualan Murah Hari raya.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 9 ogos 2011 9.55 p.m.

2 comments:

darkrose~ said...

ros dah jenguk blogshop zira...~:) gud luck!:)

hazirah abdul rahman said...

thanx dEar,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails