SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, September 15, 2011

semalam, rabu 14 september 2011





semalam merupakan hari kedua anak-anak Tahun 6 menjalani peperiksaan UPSR mereka, cik zira macam hari sebelumnya bangun awal pukul 5 pagi mandi bersiap, subuh dan keluar rumah pukul 6.15 terus ke pasir gudang, amek kak liza kat rumah dia dan terus ke sekolah ditugaskan, SK Kota Masai. sampai awal sebab dah tak sesat macam sebelumnya,, ;)






semalam hanya 1 kertas sahaja iaitu Matematik kertas 1. masa pun sejam sahaja. habis pukul 9.15 dan lepas kemas-kemas dah boleh balik.






cik zira tak terus balik, merayap dengan kak liza dan kak kiah. bawa dorang pergi KSL City sebab dorang tak pernah pergi lagi. saja jelah jalan-jalan dan makan-makan. entry petang karang cik zira cerita pasal makan plak ye.






lepas makan terus balik rumah, mandi zohor dan tidur sebab sangat mengantuk bangun awal dan sebab kekenyangan,,, hehe






HARI NI, hari terakhir UPSR, kena sedia takut kena sakit jantung sebab pukul 4 nanti kertas terakhir budak-budak ni, mahunya ada yang melompat, menjerit kelegaan sebab seksa dah habis. kitorang ni lah kena bersedia. tapi tak tahulah kalau budak-budak ni baik je tak nak lepaskan kemerdekaan tuh,, kita tengok petang nanti,,, =)







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 14 september 2011 7.53 p.m.

2 comments:

si tuan putri kiUt said...

teringat zaman amek UPSR dulu.... hehehe... seronok bila habis exam...

hazirah abdul rahman said...

betul tu kak, budak-budak kemain happy dah habis UPSR semalam,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails