SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, October 20, 2011

carta terbaik




kalau semalam cik zira bercerita pasal bakso yang kini menjadi carta teratas cik zira, namun, masih tak boleh lawan makanan kegemaran cik zira sedari dulu. kenyanglah macam mana pun tapi bila dah nampak makanan kegemaran ni, makan lagi pun tak kisah.






nak tahu makanan apa lah yang cik zira gemarkan sangat tuh? 






ini dia :






.SAMBAL PETAI.






fuh, ini kalau dapat, makan banyak kali pun takpe, dengan nasi panas. peh, memang sedap sangatlah makan. macam semalam, dah pukul 9.30 malam ni, konon macam kenyang, sekali tengok tudung saji ada plak sambal petai, terus amek pinggan makan dengan nikmat sekali.






esok paginya sambal petai ada lagi. sambung makan lagi dengan 3 keping roti. balik ada lagi sikit, makan plak dengan kepak ayam. entah berapa biji ntah petai dalam badan cik zira kena bedal. dah kalau makan sambal petai tu memang rasa macam nikmat sangat-sangat, selagi tak habis, memang makan jelah cik zira ni,,, hehe






sebab itulah SAMBAL PETAI ni carta terbaik buat cik zira, masih tiada makanan yang bisa menandinginya. cewah!!






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 19 oktober 2011 10.12 p.m.

5 comments:

vanilla said...

suka tgk zira sll cite psl mkn2...tp bdn maintain slim....jeles tauuuu

hazirah abdul rahman said...

alalala, dah nama kuat dan suka makan lah dEar, mesti nak selalu cite pasal makan,,



eh, slim slim jugak, nampak jek slim berat dah makin naik ni. takot jugak tapi makan tetap makan, dah susah nak diet lah dEar,,, huhu

~azillakhalison~ said...

ehhh geramnye tgk petai tu..saye obses petai...

hari2 makan mnasi lauk smbal petai popn xpe,tapi perot ni setiap kali pas makan petai kompem sakit perot..kompem!..tapi xpenah amek pedulik pon..dah suke sangat kan..tgk ni saye masak sambal tumbok petai,,,hehe...

http://azillakhalison.blogspot.com/2011/10/sambal-tumbok-petai.html

hazirah abdul rahman said...

petai sedap sangat kan zila,,
wah, siap ada sambal tumbuk petai, habislah terliur tengok nanti,,, huwaaa!!

awek_utara said...

pergh...kecur air liur plak..sedpnye smbal petai!..mkn ngn naasi panas..em, pnh mkn ulam petai? sedp woo petai rebus..mkn mntah pn sedp..lemak..tup tap tup tap (air liur jtuh ats keyboard)..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails