SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, October 4, 2011

cik zira sebagai pengapit





seumur hidup 25 tahun hidup ni, inilah pertama kali cik zira menjadi pengapit. itu pun sebab kawan baik sendiri, kalau tak, memang tak akan merasa lah jadi pengapit orang kahwin. hehe






tak buat kerja apa sangat pun sebab orang kan sibuk nak bergambar dengan pengantin, jadi pengapit kena beredarlah duduk jauh dari pelamin tengok kan pengantin je. senang je kejenya.


ececeh, padahal tak berpeluh pun bff tu, 
saje je kan cik zira buat-buat rajin,, hehe

 senyum lebar cik zira dengan harapan bolehlah dapat duit tol jugak, 
tapi harapan jelah,, huhu

 serius mendengar arahan dari pengantin

 sempat tau cik zira jeling kamera, tengok pengapit lelaki tu,, ;)

 kipas tu props je sebenarnya ada kipas letrik kat kiri kanan,,, haha

tengok-tengok, pengapit perempuan senyum manjang, 
pengapit lelaki?? jawab sendiri,, jeng jeng





oh nak gosip, sshhh,,, pengapit lelaki cik zira tak kenal siapa, apa kena mengena dia dengan pengantin lelaki, si eddy, tapi sangatlah tidak senyum, muka sangat masam, dan masa pengantin makan dekat meja beradab, dia laju pergi dulu dan makan sama dekat situ. cik zira awal-awal dah duk jauh, layan pengantin makan jek lepas tu makan kat tempat lain. haha, sungguh tidak macam pengapit bukan? lantak, tak suka interframe sangat kononnya,,, ^___*







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 3 oktober 2011 9.30 p.m.

2 comments:

~azillakhalison~ said...

aah masamnye muke die,hehe..
yg pengiring comel 2 org tu,yg boy hensem tu kazen saye..hehe...aimar dinie

hazirah abdul rahman said...

masam kan kan
kena paksa agaknya,, hehe

oh, haah, aimar pandai senyum, comel je,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails