SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, October 14, 2011

mahu semua yang sederhana sahaja





mungkin atau boleh dikatakan majlis cik zira disember nanti bertemakan kesederhanaan MERAH-putih. 






cik zira tidak akan jadi pengantin seperti pengantin yang selalu kita lihat sebab dari baju nikah, baju majlis di JB dan baju majlis di Penang, semuanya simple sahaja dan ia, majlis disember nanti menggambarkan diri cik zira yang sebenar. Insya Allah.






tiada sanding, hanya bergambar bersama keluarga dan sahabat handai juga semua, tiada malam berinai hanya kenduri kesyukuran bersama keluarga. tiada paluan kompang, tiada dj mahupun karoke, semuanya simple dan bagaikan pertemuan besar bersama keluarga sanak saudara dan teman-teman.






ini majlis cik zira. biarlah nanti orang kata simple nya kahwin macam ni. tak kisahlah. kalau dah biasa pergi orang kahwin sana sini ada itu ini, majlis cik zira nanti semuanya sederhana sahaja. Insya Allah,,, =)



impikan yang sederhana namun tetap nampak cantik, Insya Allah,,, =)





apa yang penting, semoga semuanya berjalan dengan lancar dan diberkati oleh-Nya. kehidupan selepas itu yang lebih penting untuk difikirkan.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 13 oktober 2011 9.12 p.m.

11 comments:

HanNis SaNia said...

da follow. hehe mcm muka heliza . :)

QASEH ALYN said...

terbaikk....

hazirah abdul rahman said...

HanNis SaNia :


thanx dEar,,, =)
heliza tu cantik sangat,,, hehe

hazirah abdul rahman said...

QASEH ALYN :


Insya Allah, doakan ye,, =)

SECRET IN THE HEART said...

Assalamualaikum Cik Zira..
Saya baru perasan yang Cik Zira cantik sangat...
Seri bakal pengantin, mungkin..
Mesti berdebar-debar,kan?
he...he...

Jom singgah:
http://secretissecret11.blogspot.com/

SECRET IN THE HEART said...

Assalamualaikum Cik Zira..
Saya baru perasan yang Cik Zira cantik sangat...
Seri bakal pengantin, mungkin..
Mesti berdebar-debar,kan?
he...he...

Jom singgah:
http://secretissecret11.blogspot.com/

saharinasaharudin said...

aah la,zira ade iras2 heliza :)

hazirah abdul rahman said...

SECRET IN THE HEART :


alahai dEar, malu kt kamu cakap macam tu, mungkin jugak seri yang itulah tu,, hehe


tak berdebar lagilah dEar sebab rasa macam lama jek lagi,,, ngee


anyway, terima kasih banyak,, =)

hazirah abdul rahman said...

saharinasaharudin :


ye ke, ada jugak orang tegur macam tu, tapi tak tahu iras dekat tang mana,, heran jugak,, heliza cantik sangat kot,,, ngee

awek_utara said...

alhamdulillah..sejuk hati dan terharu bile dengar zirah nk wt serba sederhana..itu yg dituntut dlm agama kita kn? yg pnting keberkatan mjlis tu..sy pn cube utk wt sebegitu..dan alhamdulillah sebahagiannye trmakbul..tp xsmua trcapai..mak andam trpksa gak guna mknyah..(frust sesgt) n dj..dh suruh psg lagu2 islamic (e.g maher zain) siap kasi cd, tp dj haprak tu psg lagu ikut suke pala dia..mmg sgt2 frust..servis mahal xbaloi lnsung.. ;((

awek_utara said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails