SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, October 14, 2011

makan-makan 13 oktober 2011





kita mulakan entry pagi jumaat ini dengan entry makanan ye. dah lama ni takde entry pasal makan. bukan bermakna cik zira diet ye, tidak dan bukan sama sekali, cuma bila dah lapar sangat, gambar makanan pun tak sempat nak disnap, itu yang kureng sikit tu gambar makanan kebelakangan ini tapi makan tetap makan, banyak jugak seperti biasa. masih belum kental dan kuat untuk berazam dan berdiet. masih belum.






baiklah, semalam kan cik zira cuti menguruskan hal di pejabat agama. tengah hari makan di larkin mall dengan sepupu cik zira tu, cik qila. dia makan nasi goreng udang. cik zira makan bihun ladna dan minum bandung special terbaik punya!! itu makan tengah hari cik zira.


 bandung special - RM 3.50

bihun ladna - RM 5




balik lepas setel jumpa kak comel AZM Bridal dan kak fadz, galeri mentari, makan pulak petang tu pukul 5 lebih. makan nasi + telur dadar + ikan masak sweet sour + ikan masak kicap + sayur. memang lapar masa balik tu sebab cuaca semalam panas terik betul. lapar dan haus.






oleh kerana makan nasi dah pukul 5 lebih, kenyangnya sampai ke malam. alhamdulillah,,, =)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 13 oktober 2011 9.00 p.m.

2 comments:

HanNis SaNia said...

wah sedapnya air tu. hehe done follow u. jom join photography contest. http://hannissania.blogspot.com/2011/10/calling-for-new-contest-2011-sape-sape.html

hazirah abdul rahman said...

yep, bandung special yang sedap,, nyum nyum,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails