SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, October 11, 2011

semalam, 10.10.11





setelah minggu lepas pergi kursus dan langsung tidak ke sekolah, maka semalam cik zira ke sekolah dengan penuh semangat sebab dah lama tak jumpa anak-anak cik zira.






punyalah melawa balik sebab nak tarik perhatian anak-anak cik zira sebab dah seminggu tak jumpa dan tak belajar bahasa inggeris. boleh dikatakan 80-90% gaya cik zira ke sekolah adalah bersederhana sangat dan kadang kala nampak selekeh betul. jadi, apa salah sesekala cik zira melawa, cantik-cantik untuk anak-anak cik zira tu. budak kan kalau nampak cikgu cantik, bukan main, semangat pun datang nak belajar,, =)







alhamdulillah, semalam semuanya berjalan lancar. siap ramai jugak perasan minggu lepas cik zira tak ada kat sekolah. datang je cakap muka cik zira berseri-seri lah, darah manis lah, bakal pengantin la,, nak tarik perhatian anak-anak, dengan cikgu-cikgu pun ada yang cakap macam tu,,, ^___*






pendek kata, memulakan minggu ini semalam dengan mood yang baik. syukur.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 10 oktober 2011 8.47 p.m.

2 comments:

si tuan putri kiUt said...

yer laaaa nampak berseri2 jer skang niii.... sweettttt jer... hehehe... tudung tu pun cantik laaaa....

hazirah abdul rahman said...

iye ke? makin nak dekat agaknya kot,, tu yang berseri lebih,, ngee



haah, nanti ada cerita pasal tudung tu tau,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails