SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, October 11, 2011

suka tudung ini





hari tu masa bff nak nikah, temanya ialah warna merah jambu, cik zira baju dah ada, pakai baju raya pertama hari tu warna pink, tudung plak takde, sengaja cari alasan nak beli tudung baru padahal koleksi tudung berlambak jek, warna pink pun macam-macam ada, nak jugak beli tudung baru







cari jugaklah tengah hari tu. punyalah susah nak cari sebab tak banyak kedai tudung kat giant tu. jadi tak banyak pilihan. akhirnya amek tudung awning kain chiffon bercorak pelangi tu. macam-macam kaler, boleh pakai dengan baju warna selain merah jambu. harga pun ok jek, cik zira pun rembat jelah. malas nak fikir banyak.


kiri : dengan baju pink, kanan : dengan baju turqoise




suka sangat-sangat tudung ni. dah 2 kali pakai tau. pakai masa bff nikah dan pakai pergi kerja semalam dengan baju warna turqoise. cantik. suka. lepas ni rasanya macam nak banyakkan koleksi tudung jenis chiffon macam nilah sebab sangat suka,,, =)


sampaikan bergambar dengan kak gie cantik ni 
sebab dia memang sangat cantik walaupun anak dah besar-besar. 
suka tengok dia,,, =)





sampaikan rasa bangga sebab kakak cantik iaitu kakak ipar eddy, kak gie pun pakai tudung yang sama masa majlis di sebelah eddy. kak gie cantik pakai dengan baju kelabu silver. sungguh cantik. nasib baik tak pakai hari yang sama kan kak gie?,,, ^___*







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 10 oktober 2011 9.03 p.m.

6 comments:

si tuan putri kiUt said...

cantikkk3..... akak ada 1 tp awning kaler pink...... tp tak berani nak pakai.... sebab rasa fifi ni kembangbangg lagik hehehe

hazirah abdul rahman said...

hehe, cuba lah pakai kak, mesti comel, tak kesahlah pipi kembang pun,, hehe

RoseNatasha said...

kak zira, with ibu :)

hazirah abdul rahman said...

yep, ibu rose yang cantik sangat,, =)



kem salam tau..

RoseNatasha said...

insyaAllah :) kak zira pun cantik la !

hazirah abdul rahman said...

terima kasih rose dEar,,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails