SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, November 2, 2011

Baju Arab yang cantik untuk disewa.






Assalamualaikum






ini entry perkhabaran gembira kepada sesiapa yang sedang mencari Arabian Costume untuk disewa dan dipakai di majlis makan malam ke, malam gala ke, silalah baca entry ini sehingga habis.






cik zira ada menyewakan baju arab beserta aksesori kepada mereka yang berada di JB mahu pun di luar kawasan JB. yang dekat dengan rumah cik zira, boleh je datang tengok cuba sendiri dan ambil sendiri bajunya. yang berada di luar kawasan JB, jangan risau, anda masih boleh menyewa tetapi membayar kos poslaju dan memulangkan semula juga menggunakan poslaju.






alhamdulillah, setakat ni telah ramai yang menyewa dan semua penyewa menjaga baju dengan baik dan dipulangkan juga dalam keadaan baik. jadi, anda jangan risau kerana set baju semuanya dalam keadaan yang masih elok dan seperti baru,,, =)






apa baju yang cik zira ada? oh, setakat ni hanya ada 2 pasang sahaja dalam koleksi cik zira. 1 set warna MERAH dan 1 set lagi warna hitam. jadi, bolehlah pilih nak warna apa sebab design untuk 2 set itu agak berbeza sedikit terutama dari segi jenis kainnya.


 set MERAH
set hitam




untuk baju, 1 set mengandungi baju, pengikat di pinggang dan juga seluar. dan ketiga-tiga helai ini sangat cantik tersedia dengan bling-bling nya dan bunyi-bunyinya. 


 seluar

 baju

pengikat pinggang

1 set lengkap



Harga untuk menyewa 1 set baju 
yang mengandungi baju-pengikat pinggang-seluar itu hanyalah RM 50.






untuk aksesori pula, setakat ni cik zira hanya ada 3 aksesori sahaja iaitu yang dipakai di kepala dan juga di pinggang. 


 pengikat di pinggang warna gold

 hiasan kepala warna gold

 hiasan kepala warna silver



Harga untuk 1 aksesori RM 25 sahaja.






tapi, sekiranya anda ingin menyewa 1 set baju dan 1 aksesori, harga hanyalah RM 70 dan bolehlah anda melaram di majlis anda itu nanti.


 1 set dengan aksesori di bahagian pinggang

1 set dengan hanya aksesori di bahagian kepala




sedikit TERMA & SYARAT untuk menyewa :


  • jika anda berminat, terus sms atau hubungi cik zira di nombor 012 - 7962386
  • bagi tahu nama anda, lokasi dan tarikh nak guna baju. ini penting supaya cik zira dapat tengok senarai tarikh anda mahu sewa baju masih boleh disewa atau tidak.
  • jika di kawasan JB, boleh datang terus ke rumah dan melihat atau mencuba baju tersebut
  • jika di luar kawasan JB, jangan risau, cik zira akan poslaju dan dalam masa sehari sahaja anda boleh dapat baju arab ini. kos pengeposan ditanggung oleh anda sendiri. Poslaju hanya RM 10 mengikut berat barang yang disewa.
  • sila jaga baju yang disewa dengan baik dan pulangkan sebagaimana anda mengambilnya. pastikan baju dalam keadaan baik sebab cik zira percaya dengan anda yang menyewa baju cik zira. tolong jaga dengan baik sebab cik zira sangat sayang koleksi cik zira ni ye. ingat tuh!
  • kalau anda perlukan legging, inner, shawl mahupun apa sahaja, itu cik zira dengan baik hati akan bagi pinjam sahaja, jangan risau. tak payah nak kena beli benda-benda remeh macam tu. semuanya disediakan sekali. best kan kan??
  • sebarang pertanyaan, sila hubungi cik zira terus dan cik zira akan layan anda dengan baik. Insya Allah





ini adalah jalan penyelesaian jika anda buntu tak tahu mana nak dapatkan baju arab. kalau beli, mahal, mahu seratus ke dua ratus lebih atau lebih dari itu dan lepas tu dah tak tahu bila lagi nak pakai kan. jadi, sewa sahaja senang dan harga yang cik zira tawarkan adalah murah sahaja,,, ^___*


antara 2 cara yang boleh digayakan,,, =)




kalau nak tengok entry cik zira sebelum ini yang cik zira dah pernah cerita tentang Baju Arab cik zira ni sila KLIK SINI dan KLIK SINI.



ini tema Arabian Masquerade





apa tunggu lagi. sesiapa nak menyewa tu, cepat-cepat hubungi cik zira okeh.  





TERKINI : 
SILA KLIK SINI UNTUK SEWA BAJU ARAB
jom melaram di Malam Arabian!!






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 1 november 2011 9.30 a.m.

3 comments:

Unknown said...

untuk sewa baju pengantin arabian style boleh email rbintegrated@gmail.com

Unknown said...

Untuk lelaki ada taj?

Bad said...

Baju lelaki ada x?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails