SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, November 28, 2011

Kasihan Pasukan Malaysia





mungkin dengan menganggap telah mendahului dengan 2-0 dan mungkin dengan menganggap pasukan Bahrain dengan 10 pemain tak mungkin akan dapat gol membuatkan harimau muda leka. leka untuk bertahan dan tidak cuba untuk menyelamatkan pemain bahrain dari terlepas ke gawang dan mendapat 3 gol sekaligus dalam masa yang singkat dan mengalahkan pasukan malaysia.






ini pengajaran buat pemain kita. pengajaran yang tidak bermakna mendahului 2-0 itu pasti akan menang. masa yang ada pasti akan terjadi apa sahaja.






kecewa betul. macam tak percaya pun ada tengok bola semalam. tapi, apakan daya, rezeki memang berpihak kepada Bahrain yang berusaha keras dan hasilnya, kemenangan milik mereka.






dan lepas ni, kena pakai jersey MERAH lah kot sebab pasukan yang pakai jersey MERAH selalu menang. betul tau, tak tipu! MERAH tu ada tuah sebenarnya,,, =)






oh, buat harimau muda. perlu belajar banyak lagi. buat jurulatih, Ong Kim Swee, kerah lagi anak-anak harimau muda itu supaya ada strategi yang lebih mantap dan pasukan pertahanan yang tidak mudah leka. cuba kuatkan latihan larian sebab pemain kita pancit sikit tang larian dan bab tendangan sudut, payah betul nak lepas walau dapat banyak kali. kalau pasukan lawan dapat sudut, senang pulak nak gol.






ini cuma pendapat dari seorang peminat dan penyokong pasukan harimau muda yang tak pandai pun main bola, tapi pandai bercakap je. tapi, mana tahu perkara ni betul dan perlu diambil perhatian oleh keseluruhan team harimau muda jika hendak terus disokong rakyat. Insya Allah.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 28 november 2011 7.36 a.m.

3 comments:

~azillakhalison~ said...

salam..lamenyer x bw sini..huhu balik kampong,line tenet pon sempot huhuhu..

btw.zilla dah dapat kad zira tu..huhu merahhh jugek :)..tq zira..insyaallah zilla dtg...tinggal bape hari yer?hehhee saje takotkan awak..

~azillakhalison~ said...

salam..lamenyer x bw sini..huhu balik kampong,line tenet pon sempot huhuhu..

btw.zilla dah dapat kad zira tu..huhu merahhh jugek :)..tq zira..insyaallah zilla dtg...tinggal bape hari yer?hehhee saje takotkan awak..

hazirah abdul rahman said...

Waalaikumsalam.



dah dapat kad ea. nanti jemput datang tau.



hari ni, tinggal 12 hari,, huhu


^___*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails