SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, November 9, 2011

one of the best laksa ever!





ini adalah laksa sedap kegemaran cik zira. sangat sedap dan sangat suka makan.



laksa penang kampung melayu - RM 1




cik zira dah pernah cerita. laksa penang ni harganya cuma RM 1 sahaja. hanya terdapat di pasar malam kampung melayu setiap hari isnin. periuk besar dan dijual oleh lelaki-lelaki. memang orang akan beratur panjang nak beli laksa penang dan mee goreng, bihun goreng dan kuey teow goreng yang semuanya sedap dan masih berharga RM 1 sahaja. mana dapat dah kan tempat lain? kat situ jelah.






laksa penang ni memang terbaik. kuah yang cukup masamnya dan laksanya yang lembut dan bila masuk mulut memang nikmat! selalu cik zira akan makan RM 2, dua bungkus lah. tapi, kalau makan 1 jek pun sebenarnya dah cukup.






orang jb, sape nak cuba dan nak tahu betul ke tak cakap cik zira laksa tu sedap, silalah ke pasar malam kampung melayu ye, setiap hari isnin sahaja. kedai dia depan kedai baju. carilah, ada periuk besar isi kuah laksa penang.






ini baru betul-betul laksa penang,,, =)






.review cik zira : 4 bintang.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 9 november 2011 12.18 a.m.

4 comments:

si tuan putri kiUt said...

singgit je??? waaaaaahhh byk murahh laaa.... hehehe... kt sini pun ada laksa super sedap.. pasar mlm hari khamis... tp RM3.50...

hazirah abdul rahman said...

murah kan, mana dapat dah tempat lain,,



wah, ada laksa sedap jugak ea, bestnya kalau boleh try,, =)

~azillakhalison~ said...

alaaa jauh la..huhu

hazirah abdul rahman said...

manalah tahu kot-kot terpegi ke kampung melayu kan,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails