SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, November 25, 2011

style tudung kegemaran





tak tahu kenapa, cik zira tak nak pakai crown masa majlis nanti. 






cukuplah veil yang cantik sahaja menjadi penyeri di bahagian kepala dan cara pemakaian tudung di bahagian dalam yang cantik, kemas dan bersesuaian.






cik zira masih berfikir-fikir gaya tudung untuk 3 baju yang berlainan. tak naklah gaya tudung yang sama je kan. tudung dan veil semua dah ada, cuma gaya pakai tak tahu lagi. lagipun baju simple kan, jadi, nak lawankan dengan tudung lah, bagi ada seri sikit walaupun tidak memakai crown.






cik zira suka gaya tudung simple macam gini :


oh, ayu raudah yang sangat cantik. tudung kahwin yang juga sangat cantik!
credit to hafizatan

mahu pakai macam ini jugak. tapi perlukan veil yang labuh. oh, sweet!
credit to hafizudinhamdan








tengok, tak payah pun pakai crown kan, dah cantik. nak macam ni!! ^____*






tunggu jelah saatnya nanti, entah-entah macam setiap kali pagi 1 syawal, main pakai jek tudung macam mana. hentam kromo sahaja!






eh, tapi kawen tak boleh bawa main cik zira. tak boleh- tak boleh.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 24 november 2011 9.40 p.m.

6 comments:

(''_'') said...

Memang cantik & simple...Nt Cik Zira pn cantik macam dia jgk :)

L@dyKichiMachiko said...

sweeetttt...ha'aa,style tudung yg simple yet attractive.sesuai utk dipakai cik zira masa bersanding nnt.

semoga smuanya berjalan lancar ye.. aminn.

hazirah abdul rahman said...

(''_'') :


alahai dEar, cantik macam ayu raudah tu taklah,, hehe


cantik sikit je,, =)



terima kasih..

hazirah abdul rahman said...

L@dyKichiMachiko :

simple kan?
tapi tak sanding pun, saja untuk bergambar, cantik-cantiklah sikit,, =)



terima kasih doakan untuk kita,, =)

zOeY zAu YaH said...

cantik...

hazirah abdul rahman said...

oh, thanx dEar,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails