SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, December 23, 2011

sarapan bersama.





kalau malamnya makan malam bersama dalam bilik, kitorang makan subway, esok paginya, sarapan di Duyung Restaurant, Grand Lexis, PD.






kitorang sarapan awal sebab bangun awal dan buah hati nak gerak hantar isterinya balik JB ni awal sebab nanti dia terus nak balik penang. pukul 7 lebih dah pergi sarapan. sejam jugaklah sarapan bersama. cik zira kan pantang kalau makan buffet ni, semuanya cik zira nak makan kalau boleh. tengok macam semuanya best. geram jek tengok makanan banyak-banyak ni.






buah hati sarapan dia tak boleh makan banyak sangat. tapi cik zira tak kisahlah sarapan ke makan tengah hari ke, mesti nak makan banyak. jadi, makan pelan-pelan dan makan satu-satu. habis satu, amek yang lain pulak.



ni semua apa yang cik zira makan sarapan semalam




nasib baik masa tengah makan buah-buahan tu, perut dah meragam buat hal. nak kena balik bilik. kalau tidak, memang cik zira stay lagi makan mana yang tak rasa lagi. suami sendiri dah geleng kepala tengok isteri dia makan banyak,,, ;)






kitorang check out pukul 9.25 pagi macam tu dan terus bergerak balik ke JB.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 22 disember 2011 8.50 p.m.

4 comments:

~azillakhalison~ said...

kene la kontra.sorg makan banyak.sorang makan suam2 jer..hehe..zila kuat makan tapi bile depan tunang,jadik xkuat makan.sebab die super duper kuat makan haha...dah rinduu yer??siann die..

hazirah abdul rahman said...

oh, depan tunang cover ye,, hehe


kita memang kuat makan. suami pun kena pasrah je.



dah rindu lah zila,, sob sob

~azillakhalison~ said...

sianyer..pengantin baru menanggung rindu..takpe2 paham..hehe..eceh,macam paham sgt je kan..

bukan cover2 tau,selere otomatik block hehehe..bg change tunang habiskan semue..hehe

hazirah abdul rahman said...

rindu bila macam rasa tak kahwin je sebab takde suami dekat,, huhu


okeh, zila bagi encik tunang makan, cik zira sendiri yang makan banyak,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails