SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, January 22, 2012

mereka yang comel, dah besar mesti cantik.





cik zira dengan anak gadis comel pada majlis 18 disember lepas






yang ini piqa, sedara sebelah JB






yang ini pula imah, sedara belah Penang






memang comel. dah besar mesti cantik,,, =)






p/s semoga besar nanti jadi anak solehah yang pandai jaga diri dan berakhlak baik. Amin







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 22 januari 2012 9.40 a.m.

4 comments:

sharz syaz said...

cantikla tudung ungu zira tue.. D.I.Y or beli??? beli katne??? :))

hazirah abdul rahman said...

beli je yang. online. RM 25. syria lycra biasa cuma tampal benda alah bulat tu je,, =)

sharz syaz said...

benda bulat2 tu name ape ek?? first time nampak bende tu..cik zira buatla tutorial cam mane nak buat...suke tgk gaya cik zira wlupon baru je follow blog nie.. :))

hazirah abdul rahman said...

boleh cari kat kedai jahit je yang. lepas tu tampal atau rajin boleh jahit. banyak lagi boleh jadikan tudung syria cantik cenggitu. kt pun beli je syaz. takde masa nak buat sendiri,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails