SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, February 28, 2012

kali ni perlu betul-betul tekad!





sangat terkejut bila dah lama tak timbang dan kali terakhir timbang berat masih boleh dipercayai. 53.8 kg. tapi, sekarang berat dah 55 kg lebih nak dekat 56 kg.






memang terkejut dan memang perasan badan dah tak selangsing dulu. dah berat badan ni.






jadi, sebelum berat makin naik disebabkan makan banyak yang tak kira apa, main bedal jek, kali ini HARUS betul-betul tekad untuk menjaga badan semula.






tolonglah cik zira. kamu tak takut ke badan kamu gemok macam dulu balik? macam gamba kat bawah ni?






lagi sebulan lebih kurang nak 26 tahun. jadikan target, bila birthday nanti, dapat balik berat yang cantik. boleh kan cik zira sayang??






usaha tangga kejayaan cik zira. jangan sekadar cakap-cakap kosong sahaja. jaga makan dari sekarang!!






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 27 februari 2012 9.00 a.m.

2 comments:

~azillakhalison~ said...

berat zila 53...tpi nape xslim mcm zira..aishhhh :P

hazirah abdul rahman said...

ikut rangka jugak k0t ea zila.kt berat tang lain k0t.hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails