SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, February 1, 2012

Tutti Fruiti : Kali Kedua





masa balik penang hari tu, cik zira berkesempatan makan tutti fruiti untuk kali kedua. tengok tu, punyalah kesian. baru dua kali jek makan. yelah, kalau betul-betul teringin bolehlah makan, selalu tu taklah, lari bajet nanti.






kalau kali pertama makan dengan chenta hati 2, tapi kali kedua ni makan dengan adik-adik ipar, hanim dan ainul. kitorang beli dekat tutti fruiti yang dekat dengan queensbay tu. lepas tu bawa makan tepi pantai.


 cik zira punya gabungan 3 perisa

kami punya




masa pertama kali makan tu satu mangkuk RM 12++. dan kali kedua makan pun macam tu. pandai betul bajet kan. jadi, untuk 3 mangkuk tu tak sampai pun RM 40. kali kedua makan ni cik zira campur flavour. campur 3 perisa dan memang sedap! topping amek milo tu jek. 






eh, baru-baru ni gi KSL dengan suamiku, ada 2 frozen yogurt yang belum dicuba. ada masa nak cuba yang itu pulaklah, nak rasa sedap ke tidak.






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 29 januari 2012 2.58 p.m.

6 comments:

Errah said...

tak pernah makan lagi..mintak skit..hehe

kayna said...

ramainyerrr update blog da makan tutti fruiti... jelesnyerr.. sedap sangat ke?

Zaliedana said...

Zira,oklah tuh dah 2kali mkn,kak ct baru sekali jer,p yg q/bay jugalah,tapi yg coklat pahitlah,yang perasa len not bad lah,mkn 2bekas 37++ jugalah,huhu..

hazirah abdul rahman said...

Errah :

cubalah makan errah, sedap tau,, =)

hazirah abdul rahman said...

kayna :


tengah musim lagi TF ni. tapi memang sedap. cubalah rasa dulu baru tahu,, =)

hazirah abdul rahman said...

Zaliedana :



iye ke? sebab tu kt tak amek yang perisa coklat. amek semua yang masam-masam, baru sedap,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails