SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, January 14, 2013

perutku 36 weeks.



dah nak dekat melahirkan ni, baru rajin sikit nak amek gambar perut yang membesar. tapi, tulah ramai yang jumpa bila tanya berapa bulan macam tak percaya dan majoritinya cakap perut cik zira kecik. em, nak buat macam mana kan, lain orang, lain perutnya. semoga baby sihat je kat dalam tu.


ini gambar cik zira snap masa perut di 36 minggu.







cik zira rasa dah besar dah tu. suamiku tengok pun dia kata dah macam nak meletup je. hehe


sekarang dah 38 minggu nak masuk 39 minggu. gambar atas tu masa perut 36 minggu. tak tahulah bila si baby nak lahir ke dunia. masih menunggu dan menanti kelahiran baby kesayangan. bekerja pun seperti biasa. cuma berdoa supaya tidaklah sakit dan nak beranak kat sekolah. minta jauh. semoga sakitnya di rumah lah. Amin.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 10 januari 2013 9.56 a.m.

2 comments:

Peri PiA said...

insyAllah,amin

::eLeya:: said...

dear~dah sarat sgt nih..take care tau..npa eh tetiba i plak yg neves nk bersalin..padahal baru 29weeks kot..hikhik~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails