SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, April 2, 2013

BFFku yang sangat membantu setiap masa



cik zira sangat beruntung dan sangat bersyukur ada BFF yang sentiasa membantu dan menyokong cik zira. semoga persahabatan ni berkekalan sampai bila-bila.


BFF masa anak dara

cik zira dan BFF masa anak dara


baiklah, entry ini ialah entry yang ada kena mengena dengan BFF cik zira, pn emy. cik zira kan beli stroller bila khalisah dah lahir. ingatkan tak penting, jadi tak lah beli pun. tak masuk dalam senarai pun masa mengandung dulu. tapi rupanya penting. senang nak ke mana-mana bawa khalisah.


jadinya, macam biasa, cik zira akan bertanya BFF dan meminta pandangan BFF. BFF cik zira murah dengan  perkongsian. dia banyak pengalaman dari cik zira. hehe


tanyalah pasal stroller nak belikan untuk khalisah. BFF dan suami belikan stroller Esprit untuk kafeel. stroller tu datang sekali dengan car seat yang boleh adjust letak dalam stroller sekali. best sangat! dan masa BFF beli tu katanya tengah ada offer. stroller dengan car seat RM 700.


 kafeel duduk dalam stroller

 kafeel baring lena dalam stroller


kafeel dalam car seat yang boleh letak dalam stroller. best kan?




BFF siap mms gambar kafeel si comel tu dnegan stroller dan car seat Esprit Merah yang menawan kalbu tu. tengok gambar geram dengan stroller Merah tu, dan bertambah geram tengok si kafeel yang comel tu! kafeel jadi model stroller dan car seat Merah Esprit plak. hehe


malam tu sms-sms dengan BFF tengok mms sume, esoknya BFF dengan suaminya, dan kafeel sekali bawakan cik zira dan khalisah pergi cari stoller untuk khalisah. sangat terharu.


akhirnya dapat jugak stroller Merah menawan untuk khalisah. suka sangat! nanti cik zira buat entry pasal stroller dan car seat Merah yang cik zira belikan untuk khalisah k. yang penting sesuai untuk khalisah dan harga pun takdelah mahal sangat. mampu untuk cik zira sendiri belikan untuk khalisah. ibu beli tau khalisah, bukan babah belikan   ;)


kafeel the superman dengan mama aka BFF cik zira
gewam tengok senyuman manis kafeel



TERIMA KASIH sangat-sangat dekat BFF dan suami sebab bawakan cik zira beli stroller untuk khalisah. BFF dengan suami ni memang suka tolong orang, baik sangat-sangat. dan pape yang cik zira tak tahu, mesti rujuk dekat BFF sebab BFF memang banyak info dan pengalaman. suka sangat!





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 27 Mac 2013 3.20 p.m.

2 comments:

cik chinta said...

jgn lupe revw. x bli pon lg. x msuk dlm list jg

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Ye pn fadilah. Tunggu entry k

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails