SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, April 18, 2013

gigi fazura dah memang putih ;)



pergi beli benda alah comel warna Merah memang kegemaran. apa tah lagi bila bendanya bakal memberi manfaat. tak kisahlah menjadi atau pun tidak.


maka, masa bersopin di econsave taman daya dengan sepantas kilat sejak khalisah ada ni, masuk je terus ikut senarai yang dah tulis. amek barang dengan cepat. khalisah tinggal dengan buyut kat umah. dan benda alah warna Merah juga termasuk dalam senarai yang nak dibeli. nak dibeli ye. bukan perlu dibeli. gatal je. hehe


oleh kerana nampak harga murah dari harga asal, jadi dirembat dengan laju.


apakah benda Merah yang cik zira perkatakan ini? alah, tengok tajuk entry pun pasti dah tahu. apa lagi kalau bukan colgate optic white yang baru tu. yang fazura jadi dutanya. tahu kan tahu kan?


Merah menawan!!



cik zira pun berjaya membeli ubat giginya dan pembasuh mulutnya. oleh kerana harga ubat gigi tu jadi RM 6 lebih dari harga asal RM 10 lebih, maka cik zira pun rembat dua terus. buat stok. yang pencuci muka tu RM 5 lebih. kira murahlah juga dengan saiz besar macam tu. cuma, berus giginya je tak beli. pakai yang ada jelah.


hari pertama beli tu terus pakai. awal-awal rajinlah kan kan. selalu mana ada kumur-kumur pun. tapi dah beli. cumanya tak berharap pun gigi seputih fazura. yelah, sebab tona gigi masing-masing kan lain. gigi cik zira pun bukan putih. saja gatal nak cuba.   ^____^


korang dah beli?





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 9 april 2013 10.17 a.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails