SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, June 14, 2013

khalisah disamping potret



ini sayang ibu pakai rompers belang merah putih dah macam nyamuk dah.






ini pulak khalisah dengan gambar ibu dan babahnya. 






dekat penang, gambar ni tergantung dekat dinding dalam bilik. masa pertama kali balik penang umur sebulan lebih tu khalisah suka sangat tengok gamba ni. hari tu balik cuti dah besar sikit pun suka jugak tengok gamba ni sambil tersenyum-senyum.


agaknya dia kata, "macam kenal je dua orang dalam gamba ni. tapi sape ea?"  erk..


tu gamba ibu ngan babah masa berdatin dulu lah sayang.. =)





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 8 jun 2013 10.58 p.m.

1 comment:

Sue Lynnda said...

salam~

Jemput join 1st GA saya yer. Mekasih!

http://syurgakasih.blogspot.com/2013/06/saya-buat-giveaway.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails