SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, December 6, 2016

penutup 2016

Cik zira ni sejenis teacher yang akan janji dengan anak anak murid terutamanya untuk subjek english yang bahawasanya hujung tahun nanti akan ada hadiah untuk collector terbanyak pink sticker iaitu reward yang dorang dapat setiap kali buat benda baik.

Setiap tahun ini rutin cik zira.

Dan untuk tahun ni kelas 3C dan kelas cik zira sendiri kelas 3T cik zira janji dari awal tahun lagi. Siapa sticker pink dia paling banyak teacher belikan beg skola baru awak boleh pakai dajah 4. Maka carilah cik zira beg sekolah dengan khalisah dekat sports direct kat udini tu. Jumpa. Brand puma. Beli 2 sebab untuk aqeel dan faiz. Happy sangat bila bagi dorang dan dorang hargai apa yang teacher hadiahkan tu. Next year nak tengok dorang pakai ke tak beg teacher hazirah kasi.

Dan ada jugak hadiah untuk murid yang jaga buku paling kemas sampai hujung tahun. Cik zira belikan set alat tulis pencil box kaler segala tu. Buatkan ikut set. Setiap kelas 2 orang dapat.

Benda benda macam ni la yang buatkan budak budak suka kan. Cik zira pun suka. Tapi yang penting kena belaja english dan suka english betul betul.

Untuk kelas 3T kelas kesayangan cik zira tu walaupun masing masing dengan nakal masing masing tapi tetap kelas teacher hazirah. Sebelum dorang pecah kelas untuk dajah 4, teacher belanja korang makan pizza hut. Suamiku tolong beli anta dekat sekolah.




Seronok happy. Walaupun tak semuanya indah untuk tahun 2016 ni tapi takyah pk sume yang buruk buruk tu terutama bab cikgu cikgunya. Pedulik kan je. Yang penting tugas cik zira aja didik anak anak kat sekolah.

Kalau nak puaskan hati sume orang memang susah kan. Bukan sume orang suka kita. Jadinya pk tanggungjawab amanah Allah dah kasi ni. Rezeki Allah kasi buat betul betul.

Semoga anak anak cik zira aja tahun ni akan menjadi anak anak yang rajin dah bijak untuk tahun tahun berikutnya. Aamiin.

2017? Apa cerita? Tunggu mesyuarat naik skola nanti. Sekarang kita cuti dulu puas puas.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails