SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, May 31, 2010

perasaan rasa bersalah




selamat pagi isnin buat semua
selamat kembali bekerja ye setelah beberapa hari bercuti



oh, buat yang tidak tahu, cik zira ni skang kat penang ye
lusa kena amek kunci kat maktab, khamis da start KISSM
KISSM dari 3 hingga 19 jun,,



jumaat ni nak tgk, agak-agak leh cabut balik JB untuk kenduri, cik zira balik,,




entry kali ni, di pagi isnin cik zira cuma nak meluahkan perasaan sket la
manalah tahu ada yang nak bagi pendapat kan



semalam ingatkan hari yang besh
tp end up dengan kedukacitaan
cik zira dah wat seseorang terasa sangat
sampai hati cik zira, padahal sebab benda kecik jek sampai sanggup buat dia macam tuh



kalo sape yang tahu, tahulah sape orang tuh
dia dah wat macam-macam dah untuk cik zira
dia baik, dah banyak tlg cik zira
tp cik zira ni yang tak habis-habis bawa masalah, sanggup buat kat dia macam-macam
tapi dia sabar jek



dan sehinggalah semalam
cik zira dah wat salah lagi
tapi minta maaf, dia maafkan
macam tu jelah, setiap kali wat salah, cik zira minta maaf, dia maafkan
dia sangat sabar



cik zira dah sampai malu sangat
malu sebab dah wat macam-macam pon dia still bersabar dengan cik zira
tak pernah marah, tak pernah sakit hati pon



korang pernah tak rasa macam ni?



cik zira minta diberi masa berfikir
tp dia tak bagi, dia tanak cik zira pk bukan-bukan
dia nak keadaan kembali normal semula



cik zira cuma perlukan masa
berfikir dan bermuhasabah diri




dia baik, memang sangat baik
dan sejak dia ada, cik zira happy sangat-sangat
tp itulah, dah ada yang baik macam tu pon, cik zira ni degil, masih lagi buat macam-macam
buat perangai




susah kan
apa yang kita harapkan tapi benda tuh tak terjadi
rasa geram pon ada, dan sebab salah sendiri, nak jatuhkan salah pada orang lain
dan itu yang cik zira dah wat semalam
salah cik zira sendiri



okehla semua
fikiran agak celaru sket
lega sket sebab dapat luahkan kat belog kesayangan
cuma nak bg tahu, kalo cik zira tak update blog, maknanya cik zira tak bape betul sket
nak betulkan diri sendiri dulu



terima kasih buat yang baca entry luahan hati ni ye..
terima kasih,,






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 31 mei 2010 9.47 a.m.

6 comments:

ALYN_C3N1 said...

lor...sis tggu ape lagi...cian die tau..

hazirah abdul rahman said...

tunggu ape yang?
ni masalah hati, susah sket la dEar,, kt tak tahu ape kt nak,,

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

sis
kalo nk luah kan pe2
blh luah kt lya tau
lya sedia ada tuk sis

hazirah abdul rahman said...

thanx dEar,,
kita masih berfikir, agak2 ada pape,kt kontek lya k,,thanx,,=)

IEDA AZALYEA said...

zira pernah wat solat istikharah tak?cuba buat..mintak Allah tunjukkan jalan yg sepatutnya..Insya Allah, Dia akan permudahkan dan bagi dlm bentuk bygn pd zira..lps dh dpt ptnjuk tu, kene redha dan cuba terima ape yg dah ditakdirkan utk kita..ALhamdulillah, dulu akak pun ada mslh jgk cuma ms akak dulu x tau nak pilih yg mana terbaik buat akak..try yer,dear!

hazirah abdul rahman said...

thanx kak ieda,,
belum masanya lagi,,
t kalo kt betul-betul dah bersedia, kt akan cuba buat, minta pada Nya,,

thanx tau kak,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails