SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, July 15, 2010

jin oh jin



halamak ai
kenapa cik zira?memanggil jin ke?kenapa?
oh, tidak tidak






jin kan memang sudah disinonimkan dengan teko kan? kena gosok gosok dulu baru jin keluar kan
ha, betul lah tuh
cik zira jadi jin tau, tapi bukan jin noty tau macam fara fauzana tuh walaupon tak pernah tgk pon cite jin noty tuh, tapi cik zira dila ngan ja jadi jin yang suke bergambar
tak percaya ke? atau pon tak paham ape yang cik zira merepek? hehe, maaf maaf, meh tgk gambar kat bawah ni dulu kasik faham







ha, nampak kan kan
dah faham kan
ini yang cik zira maksudkan tuh, ktrg bertiga dah serupa jin dah dalam teko yang ada air teh dalam nya





cik ziralah, nampak teko ni macam cermin terus buat perangai ajak dorang bergambar
tengah duk bersarapan pon sempat lagi kan nak bergambar
siap jadi jin lagi tau





okeh, sekarang masa untuk menggosok jangan tak gosok nak keluarkan 3 jin tersebut dari teko itu, nak minta apa-apa bolehlah minta dari ktrg sebaik ktrg berjaya dikeluarkan dari teko itu







gosok 1
gosok 2
gosok 3







keluarlah kamu wahai jin






eh, cop cop







tak pernah hayat kan jumpa 3 jin dalam satu teko?
tak pon 3 jin dalam lampu ajaib?
takpe, ni dah jumpa dah
3 jin sekali, kan untung, kalau satu jin boleh minta 3 permintaan, 3 jin bolehlah minta 9 permintaan,, hehe






baiklah, jin-jin bertiga, keluarlah kamu dari teko berkilat itu




-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




pop!










dah keluar dah
okeh, boleh buat permintaan sekarang!






cik zira : jin oh jin, boleh tak nak minta ni?
jin bertiga : boleh wahai si merah, kami bagi kamu 9 permintaan yang insya Allah kami tunaikan
(aik, jin ni jin Islam lah, sebab pakai tudung,,ngee)
cik zira : baiklah jin bertiga, terima kasih banyak-banyak, 9 kan? ni permintaan cik zira, harap jin bertiga dapat tunaikan

  1. nak dapat tempat posting yang baik - kalau dapat sabah, alhamdulillah
  2. nak mengajar dan bekerja dengan baik, dekat dengan pelajar
  3. nak kumpul duit untuk ehem, ehem,, ^__^
  4. nak diberikan yang terbaik dalam hidup ni
  5. nak jadi cikgu yang baik yang disukai murid-murid
  6. nak maintainkan berat badan dan bentuk badan
  7. nak sentiasa cantik dan ada banyak baju-baju cantik
  8. kasih sayang bersama insan sekeliling sentiasa berkekalan
  9. nak blog merah sentiasa kekal selagi hayat dikandung badan


jin bertiga: wah wah, semuanya yang baik-baik yang diminta, baiklah, insya Allah, teruskan berdoa ye si merah, mana tahu kesemua 9 bakal termakbul,,AMIN,,, =)




ni entry apa da~~
dah tu, nama pon jin kan, mestilah kena make a wish, tp bukan 1 bukan 2 permintaan tau, sekali 9 cik zira minta,, kekekeke,,,





okeh, jin-jin sekalian, mari kt jalan-jalan melihat dunia dahulu
bye-bye semuanya~~







~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 14 julai 2010 11.25 a.m.

2 comments:

~♥ iella ♥~ said...

jin comel rupanya yang keluar...hehe

hazirah abdul rahman said...

hehe,,
ada pape permintaan gadis manis?
^__^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails