SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, July 25, 2010

makan-makan



salam hujung minggu ye semua
selamat hari ahad
mesti ramai yang megambil kesempatan hari ni untuk pergi bersopin kan kan
dan ada yang sekadar keluar gi makan-makan bersama keluarga mahu pun insan tersayang





seperti biasa, entry pasal makanan ~~~~






Lokasi : 7 Jalan Sebulong
Perkara : Makan berbuka puasa hari Jumaat
Menu : Ikan Kerapu Sweet Sour, Ayam Masak Kicap dan sayur broccoli
Komen : Seperti biasa, masakan bik ani masak memang sedap! terima kasih bik ani


menu berbuka hari Jumaat

brocoli

ayam masak kicap

kerapu sweet sour




Lokasi : BBQ & Steamboat Pelangi Indah
Perkara : Dating with BFF
Menu : BBQ & Steamboat, ais krim
Komen : sangat banyak pilihan dan memang puas hati. tp sebab perut masuk setakat yang boleh, kalau boleh nak makan semuanya tp kena patut-patutlah kan, takkan dah tak boleh masuk nak sumbat jugak kan. harga seorang dewasa RM 18 dan kanak-kanak RM 6.50. thanx BFF bawa makan sini. suka! teringat makan kat seoul garden, macam nilah tp sini lagi banyak pilihan,,,


sayur harus banyak
sila bakar-bakar dan sila rendam-rendam

makanan yang dibakar




** tiada dalam gambar adalah bahan-bahan utk dicelup dan 3 jenis sambal yang sedap, juga aiskrim,, huhu






hari-hari makan best, 2 hari ni pon makan best
eh lupa nak cakap, hari jumaat tuh berdating ngan adik tersayang, chenta hati 1 sebab dia balik minggu ni, dia temankan gi tesco lepas tuh ktrg beli Snack Box KFC tuh 3-3 kotak
alamak hai, fries yang banyak, benda alah 3 yang baru tuh kecik cinonet jek,, takpe, asalkan dah rasa, oklah kan,,




nak makan ape lagik ye,,hehe
hari ni puasa sunat syaaban seperti biasa dan akan berbuka di rumah sahaja
cik zira kan suka duk umah,, kalo BFF tak bz, bawu kuar ngan BFF,,
kalo tak, memang memerap jela dalam umah
seb bek puasa, kalau tak setiap masa nak makan kat uma atok ni,, selamat di situ,,, ngee *wink*





buat yang nak makan-makan hari ni, selamat menjamu selera ye
cari tempat yang sedap baru leh makan sedap-sedap k
tak pon, takde idea, tunggu TV3 JJCM dulu baru kuar gi cari makan,,
ok tak idea cik zira ni,, ^_____^






~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 25 julai 2010 7.43 a.m.

2 comments:

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

uwaaaa lapa tgk makanan sdp2

hazirah abdul rahman said...

alala,,
sian, makan jugak sedap-sedap k,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails