SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, October 18, 2010

Perkahwinan Fadzilah Buni




sabtu, 16 oktober 2010, majlis persandingan seorang sahabat sekolah menengah iaitu Pn. Fadzilah Buni dan suaminya di Dewan Jubli Intan






cik zira pergi bersama BFF dan tunangnya






sungguh cantik, temanya UNGU
makanan ok, tempat ok, kiranya semua ok dan happy tengok Fadzilah bersama suaminya di atas pelamin
Fadzilah sangat cantik






sampai-sampai jek, budak-budak lain dah nak balik
sempat bergambar bersama sebelum masing-masing balik
tapi sayang lah, gamba cik zira tak nampak sebab cik zira duduk belakang orang
kamera sendiri tak nampak diri sendiri, kamera orang baru pandai nak kasi nampak, aduhai,,,






TAHNIAH Fadzilah dan suami
cik zira doakan semoga berkekalan dan bahagia sehingga ke akhir hayat








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 17 oktober 2010 11.20 a.m.

3 comments:

::eLeya:: said...

Dear, fadzilah buni ni ex-student UUM gak eh klau xslap..dia stay kat kachi 2 kan2??correct me if i'm wrong ya..hee~klau btol dia,beznya dh jd puan la mmber kita ni.. :)

hazirah abdul rahman said...

yep eleya,fadzilah ni dulu ex MPP uum,, ramai gak kenal dia dulu,,


skang dah jadi puan dah pun,, =)

::eLeya:: said...

haa~btol2..hmpir xcam la..dah berubah sikit dia skrg..hati ada senang..hee~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails