SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, December 14, 2010

bihun goreng lewat malam





alkisah
pada suatu malam tuh, cik zira terasa sangatlah laparnya
padahal sejak 2 menjak ni malam dah tak makan dah, tapi entah kenapalah malam tuh sangat-sangat lapar






kebetulan chenta hati 1 keluar lalu kirim lah dengan dia bihun sup sayur, kengkonon dah malam, tanak makan berat-berat, eceh!






bila chenta hati 1 balik, terus teruja sebab lapa sangat dah
terus amek dekat pintu tak menyempat bagi chenta hati 1 masuk dulu, hehe






dia bagi bekas polistren, aik, heran, takkan bihun sup dalam bekas tuh, mesti dalam plastik
pastu tanya dia
dia jawab, "bihun goreng kan?"
cik zira pun, "ha, yelah.betul lah."






haha, mesti chenta hati 1 tak baca sms betul-betul, bihun sup sayur jadi bihun goreng
nasib baik bihunlah jugak, dibantainya nasi goreng, kan ke jenuh nak makan malam-malam tuh






buka jek, terus makan
berasap-asap lagi, nak makan kena tiup bagi tak panas sangat
dahlah tengah lapa, rasa sedap jek, makan pun laju jek, hehe






makan tuh tak silap kul 10 lebih nak dekat kul 11 malam
buang tebiat malam-malam cengitu makan bihun goreng bungkus
tanak dah buat perangai macam tuh, kalau hari-hari nanti habislah






tapi kan, cik zira perasan, kalau tengah lapa sangat-sangat, walaupun makanan tu tak sedap, rasa sedap je kan, cuba kalau tak lapa sangat, makan makanan tak sedap sikit jek, rasa macam tak sedap sangat
pernah tak rasa macam tuh atau mungkin tekak cik zira je kot,, hehe
^___________*







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 12 disember 2010 9.58 p.m.

3 comments:

Zuliana Harun said...

blubs... terliur.. :)

* f i f y said...

yup2....
cam sedap je nengok....
huhu...

hazirah abdul rahman said...

nana ~~ haah, tengok panas2 kan mmg terliur lagi2 kalau ngah lapa,, hehe



fify ~~ sedap nengok sedap jugak dimakan dEar,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails