SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, January 15, 2011

hari ini hari menjadi juru ringgit.




sebelum bercerita lanjut tentang aktiviti hari ini, baiklah memberitahu sebentar cerita semalam.


semalam,, =)




semalam, jumaat. di sekolah rasa tenang je walaupun masuk kelas 3 Jujur asek kerja nak melenting je. tapi sebelum keluar amek hati dorang balik. biasalah tu. sebenarnya tak sampai hati nak marah-marah ni, tapi itulah, susah sangat nak dengar cakap budak-budak ni.






kelas 2E ok, sempat masuk dan mengajar sekejap. bagi homework buat kad dekat kertas warna. kelas sendiri, 2F masuk lepas tu bagi informasi, tak mengajar kemudian kemas kelas untuk hari ini pembayaran yuran oleh ibu bapa.






semalam berbuka makan banyak sodap lo,, hehe






best betul. nak tengok cik zira berbuka apa? meh tengok.



 siakap sweet sour

 sayur

 solok lada

 telur dadar panas-panas, ngee

siakap kukus




sedap kan kan
memang betul-betul berselera makan berbuka semalam. cayanglah bik ani, hari-hari masak sedap. terima kasih.






hari ini pergi sekolah awal pagi. harap-harap dapatlah selesaikan semua dan dapat balik dengan kerja yang beres. malam semalam dah mengkaji dan study segala dokumen untuk kutipan yuran hari ini. berdoa banyak-banyak supaya semuanya berjalan lancar kerana pegang duit banyak ni. takut salah kira je nanti. dahlah banyak borang pulak tu nak kena isi,, huhu






ok ye
ini pun entry auto publish. sekarang cik zira berada dalam kelas tengah bertungkus lumus menguruskan kewangan. menjadi juru ringgit tidak bertauliah buat hari ini,, =)








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 14 januari 2011 9.14 p.m.

3 comments:

sulam lawa said...

wah..suka warna merah yer..mmg terbaik la..jom singgah sini lak ada koleksi pakaian yg cantik n glam..harga murah jer..pasti xmenyesal dear..;-)

sulam lawa said...

wah..suka warna merah yer..mmg terbaik la..jom singgah sini lak ada koleksi pakaian yg cantik n glam..harga murah jer..pasti xmenyesal dear..;-)

hazirah abdul rahman said...

ok,t kt singgah k,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails