SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, January 24, 2011

maaf, bukan tak mahu buat





salam sayang buat semuanya






kembali semula di hari isnin yang indah permai ini. dah hari isnin balik dah, mari mulakan minggu baru dengan semangat. yelah, maklum lah kan minggu depan cuti raya cina. minggu ni kenalah semangat.






oh, sebenarnya cuma nak bagi tahu. ada yang bertanyakan macam mana cik zira pakai cotton shawl cantik tuh. minta cik zira tunjukkan cara-cara pakainya. macam gaya tudung di bawah ini:


 
  






memang nak sangat buat entry khas permintaan korang yang minta tolong tunjukkan. memang nak sangat buat tau. tapi, kesibukan yang menghalang dan takde sape nak tolong amekkan gamba. kalau nak buat mestilah nak buat bagi orang faham dan boleh pakai shawl itu sama macam cik zira pakaikan. tapi itulah, maaf sangat-sangat, tidak berkesempatan lagi nak buat tutorial pemakaian cotton shawl ini.






maaf tau. harap dapat faham. mana tahu kalau ada yang sudi tolong, nanti cik zira buat k tutorial pemakaian cotton shawl. tapi tak janjilah bila.






tapi, yang pentingnya nak dinyatakan di sini, pemakaian cotton shawl amat senang sekali. sebab tuh kalau sape-sape yang takde lagi cotton shawl ini, sila beli segera. mudah, simple cantik dan menarik!!







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 23 januari 2011 2.30 p.m.

2 comments:

Zuliana Harun said...

nana pun ada cotton shawl ni.... nana pakai sekali jerr... hehehe... nanti free sis buat lah ye.. :))

hazirah abdul rahman said...

orite,,


free nanti, akan ada entry tuto nak pakai cotton shawl ni k,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails