SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, January 24, 2011

cornetto mini comel dan sedap





buka peti sejuk kat belakang tuh, sekali mata ternampak kotak cornetto mini, ape lagi terus dengan sepantas kilat amek keluar 2 cornetto mini nak makan. yelah, selalu tengok dalam tv jek, ini dah ada depan mata, haruslah amek kan walaupun tak tahu sape yang beli, hehe






makan yang butterscotch dulu. sedap, lemak berkrim,,
lepas dah habis yang tuh, makan yang crucnhy choc, pun sedap jugak, memang terasa coklat dia walaupun saiz yang comel.










selalu kalau makan saiz biasa tuh, amek masa jugaklah nak ngabiskan kan, tapi makan yang cinonet ni, alahai, sekejapan jek terus habis. 3 kali ngap dah habis dah sebatang,, hehe








kesian kan cik zira, baru nak makan mini cornetto ni. orang lain dah berzaman dah makan agaknya. takpelah, sekurang-kurangnya dapat makan jugak,, ;)






korang yang belum cuba, silalah cuba k. sedap tau!







~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 23 januari 2011 2.05 p.m.

4 comments:

blueberrymanes said...

salam cik zira...cik zira saye ade request ni..leh tak kalo cik zira wt 1 entry pasal camne cik zira diet..saye ade tbace kt paper ritu,testi cik zira pasal pil mustajab tu..so saye bminat la nak tahu cmne cik zira diet..tu pun kalo cik zira tak keberatan la..ok,thanks

hazirah abdul rahman said...

salam dEar,,


ok2, ini pun ramai yang tanyakan ni.email memang banyak masuk tanya betul ke tidak. ok, nanti kita wat entry khas pasal ni k, tapi tak janji bila ea,,



tunggu je tau,, =)

erienz said...

mmg sedap dear...tp dah lama x makan...kena bl ni...

hazirah abdul rahman said...

haah kak,, beli jangan tak beli,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails