SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, February 25, 2011

bonuslink





semalam dapat surat. tengok sampulnya daripada parkson. siap ada birthday lah apelah. teruslah buka masa nak pergi kerja tu. buka dalam kereta. nak tengoklah surat apa.







sekali dah buka, rupanya bonuslink. alah biasalah kan. kalau hari jadi ke apa, dapatlah voucher lah apalah. dapat kupon-kupon semua tu. tapi mesti lah kena belanja dulu kalau nak kena voucher ke kupon tu semua.






bukan main awal lagi dapat. padahal birthday lambat lagi, 27 Mac.





bawa jelah pergi penang nanti. kot-kot nak guna ke kan. tapi rasanya macam tak guna pun memang. nak belanja apa pun kat parkson tu,, hehe






terima kasihlah parkson dan bonus link ye,, ^_________*









~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 25 februari 2011 8.10 a.m.

2 comments:

twinscraftlife said...

Hi! please do visit our blog! we sell purely handmade products such as pouch, earrings, cards et 더 감사합니다~~^^

hazirah abdul rahman said...

orite dEar,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails