SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, February 26, 2011

Syria Cotton yang super best!





salam sayang semua,






selamat hari sabtu. cik zira waktu ni dekat sekolah sebab ada Hari Koko. tengah hari lah baru sampai rumah.






entry pagi ni cuma nak bagi tahu. SYRIA COTTON yang ada dekat ...REDshop... memang super best!


syria cotton warna hitam.




kain cotton yang memang sedap sangat. tebal sangat. dan selesa sangat bila dipakai.






cik zira pun dah amek untuk diri sendiri. memang puas hati. kain dia memang tebal dan labuh menutup dada. sarung sahaja. anak tudung dia pun kain cotton tebal yang sama.






harga RM 25 sahaja. masih ada beberapa warna yang available. 






nak tengok pilihan warna sila KLIK SINI






nak tengok lebih banyak tudung, KLIK SINI.






sibuklah, sebab tu tak sempat nak menjual tudung ni. tengok kalau dah tak sibuk sangat, cuba masukkan stok baru. TUDUNG CT MANIK pun masih ada lagi. cantik-cantik.








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 25 februari 2011 8.40 a.m.

2 comments:

misz mYa Da said...

zira, inner yg kain jersy pn femes skg...zira jual la, nnt kte leh order kt zira..=)

hazirah abdul rahman said...

misz mya da :



oh iye ke? kita try tengok ea nanti,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails