SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, February 18, 2011

ke arah berubah menjadi yang lebih baik





salam sayang semua,






entry petang ni cuba nak berkongsi. dulu cik zira dari segi pemakaian tak berapa kisah sangat. pakai je apa cik zira nak pakai. maksudnya, cik zira bertudung tapi pakai sama macam orang tak bertudung. faham kan maksud sama macam orang tak bertudung? rasanya masing-masing dah faham. yelah, sekadar menutup kepala dan rambut. cik zira memang akui kesilapan dulu.






itu dulu. cik zira dah faham sekarang dan mencuba perlahan-lahan ubah kelemahan itu.






cik zira nak berubah ke arah yang lebih baik terutama dari segi pemakaian. berubah sedikit demi sedikit.






pakai tudung pastikan menutup bahagian dada. labuhkan tudung itu.


insya Allah. cik zira akan berusaha ke arah yang lebih baik.




pakai baju pakai yang longgar-longgar. baju ketat semua dah tak perlu nak pakai. tak elok.






stokin pun selalu nak kena pakai pergi mana-mana pun. ini pun masih berusaha.






cik zira akui kelemahan cik zira dahulu. sekarang pun masih belajar berubah perlahan-lahan. insya Allah, kalau amalkan dari sekarang, mesti boleh.






jom sama-sama kita berubah ke arah lebih baik. 



tak salah wanita bertudung mahu bergaya 
tapi pastikan semuanya dijaga sepertimana wanita bertudung yang sepatutnya
- cik zira




Insya Allah.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 18 februari 2011 9.19 a.m.

5 comments:

YanaYussliha said...

terbaik la cik zira..jom sma2 kite berusaha ke arah kebaikan..sayang kamo ;)

vanilla said...

btol cik zira...dulu pn kite selamba pakai tshirt pendek dgn jeans tu..pastu tudung selempang je..bajet cun la gitu kn..hikhik...skrg pon dh sedar sikit2..jom2 kite berubah :)

hazirah abdul rahman said...

YanaYussliha :


jom dEar,, sama-sama k, pelan-pelan,,


sayang kamo jugak,, =)

hazirah abdul rahman said...

vanilla :


haah, yang dulu jangan buat dah. kita ubah ke arah pemakaian lebih elok k,, =)

Azimah Shukor said...

Subhanallah. Saya muhasabah diri

www.iamfinancestudent.blogspot.co.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails