SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, February 28, 2011

setahun sudah.





sudah setahun rupanya cik zira dan buah hati cik zira tu.



encik buah hati


 buah hati encik buah hati yang tersenyum bukan main lebar,, =)





rasa macam sekejap je. tahun lepas kenal, tahun ni dah setahun dah.






semoga kekal sampai bila-bila. AMIN.






ada orang lagi bertahun-tahun kan. cik zira yang baru setahun ni pun rasa macam syukur sangat. 






tapi kan...







kenapa nak tunggu bulan 12 nanti rasa macam lama sangat plak ye? ngee






sabar cik zira sabar. insya Allah, semuanya berjalan lancar. AMIN.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 27 februari 2011 4.30 p.m.

4 comments:

DeAnAiNi said...

SABAR ZIERA..EHHEE JGN LUPE JEMPUT AYU N JUJU TAU :)

wawa zakaria said...

tengok tuhh kakak!
bercinta setahun tup tup kawennn
kite bercinta nak 4tahun tak kawen2 ag!
HAHAHAHA

hazirah abdul rahman said...

DeAnAiNi :


hehe,, tengah bersabarlah ni ayu,,hehe

eh, mesti2, kawan2 sigs kita jemput tau. kena datang ye,, =)

hazirah abdul rahman said...

wawa zakaria:


nama jodohlah dEar. dulu tanak kawen sangat. sekali jumpa yang ini, terus rasa nak kawen,, ngee



wawa, insya Allah jodoh wawa ada tak lama lagi tu,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails