SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, February 2, 2011

sukalah dengan blouse macam ni





hari tuh masa awal bulan lepas, cik zira ada beli baju baru. beli sekali banyak. yelah, cik zira beli baju mura-murah jek pakai. asalkan nampak cantik,, ;)






jadi, baru pakai blouse yang beli tuh. cik zira beli yang sama tapi warna jek lain-lain. baru pakai yang warna kelabu. sangat suka sebab dia longgar dan labuh. boleh pakai macam tuh jek atau pun boleh pakai dengan belt.






jarang beli baju dah sejak-sejak ni. tu yang hari tuh beli sekali banyak sebab murah kan. lepas tuh duk diam-diam, tak payah beli baju-baju lagi. pakai lah baju yang ada. (rasanya ayat ni dah banyak kali dengar)







best tau blouse ni. dia lengan panjang, labuh, longgar. pakai dengan jeans boleh, pakai dengan skinny jeans pun cantik, pakai dengan skirt labuh pun ok. senang nak gayakan.






nak tengok tak baju apa yang cik zira maksudkan?






inilah dia.


apabila dipakai dengan belt MERAH kesayangan itu


dipakai tanpa belt  
(sila abaikan shawl yang serabut akibat angin bertiup)





best. suka dengan blouse macam ni. seb bek beli banyak ari tuh. memang tak menyesal beli. baru pakai satu warna, banyak warna lagi belum pakai,, hehe
kalau dah namanya suka, beli jugak yang sama pattern tapi kaler jek lain. nak wat cane kan, dah berkenan sangat.






jarang kan ada blouse lengan panjang dan longgar macam ni. lepas ni nak kumpul banyak-banyak lagi blouse cenggini. korang pun kalau suka blouse macam ni, cuba beli ea. best tau.









~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 1 februari 2011 7.55 p.m.

4 comments:

Zuliana Harun said...

heee.. sis comel.. ye2, nana abaikan tudung yang beserabut akibat tiupan angin itu. HAHA. :))

nasazfrog... said...

sweet! lor... ramping pinggang

hazirah abdul rahman said...

nana :


haha, comel ye?
tapi itulah, angin kuat sangat sampai shawl sume berserabut,, ;)

hazirah abdul rahman said...

nasazfrog :


sweet ke? ngee


pinggang ramping pakai tali pinggang, itulah petuanya,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails