SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, February 28, 2011

tusyen siap dapat makan lagi tau.




untung tau anak-anak murid yang tusyen dengan cik zira dan BFF cik zira ni. time rehat setengah jam tu mesti dapat makan sedap-sedap. yelah, dahlah bik ani, makcik cik zira tu memang kaki masak. macam-macam dia sediakan bagi budak-budak ni makan. dengan cikgu-cikgu sekali makan.






tusyen petang sabtu tu masa rehat makan. tusyen pagi ahad tu masa rehat pun makan jugak. aduhai. memang untung lah. tempat tusyen lain ada ke siap dapat makan sedap? ha, takde tau,, hehe






macam tusyen pagi semalam, dorang dapat makan kuih karipap pusar yang rangup tu, kuih koci yang sedap dan roti jala sekali. lepas belajar, rehat makan, lepas makan sambung belajar balik.





terima kasihlah bik ani sebab selalu bagi cik zira makan sedap-sedap. sampaikan budak-budak tusyen pun dapat merasa sama.






makan sedap, makan sedap jugak. tapi belajar tu kena belajar ye anak-anakku.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 27 februari 2011 4.15 p.m.

2 comments:

atty's said...

memang terbaik betul..kalo fir ni mesti dia suka..tuisyen ada makan2..

semoga murah rezeki selalu bik ani ..dan sihat selalu ye..amin

hazirah abdul rahman said...

haah kak, budak2 memang suka. makan sedap-sedap je time rehat,,



amin, semoga bik ani selalu dimurahkan rezekinya,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails