SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, March 29, 2011

lepas olahraga, hoki pulak.





kalau minggu lepas bersama budak-budak olahraga, tapi semalam dengan hari ini bawa budak hoki pulak, lelaki dan perempuan. semalam perempuan sahaja, hari ini perempuan dan lelaki. perempuan sebelah pagi untuk masuk ke final dan lelaki di sebelah petang nanti.






kira dua hari ini cik zira kena bangun awal dan sampai sekolah pukul 7 pagi sebab kena pergi sekolah bawa budak dan patah balik ke stadium bandaraya, stadium hoki tu. macam hari ini 2 kali ulang alik sebab kena amek budak perempuan lepas dorang dah sudah kena hantar balik dan amek budak lelaki pulak.


4 biji kereta sebuah van menghantar budak-budak ke stadium bandaraya, jb




cik zira sememangnya bangga dengan prestasi atlet-atlet sekolah sebab tak pernah dorang kecundang awal-awal, mesti akan masuk ke peringkat akhir. dorang sangat hebat!


sampai dan memanaskan badan,,




macam bola sepak pun johan semalam. bola baling tak dapat lagi berita apa-apa. hoki ni pun nampak harapan cerah, Insya Allah.







25 orang budak perempuan wakil hoki. senang sikit nak jaga. dengar cakap semuanya. kalau macam olahraga hari tuh ada budak lelaki, susah sikit nak dengar cakap, hehe







stadium hoki ni macam tak terjaga sangat. kotor, banyak sampah dan tandas dia pun sangat kotor. harap adalah yang bertanggungjawab tentang perkara ini. kesian budak-budak nak guna tandas.






esok, mengajar balik. 2 hari dah budak tertinggal. kesian dorang dapat teacher hazirah ni sibuk pulak nganta budak sukan. takpe, teacher mengajar balik ye esok.






terima kasih kepada kak kiah sebab tolong amekkan kedatangan dan kutipkan buku adab.






oh, lupa nak bagi tahu. pagi semalam tuh sarapan 2 biji karipap sardin, 1 roti sardin dalam kereta nak ek stadium. sampai stadium makan bihun goreng pulak. dalam pukul 2 lebih makan nasi + ayam blackpepper + sayur. sampai rumah pulak, makan bubur + telur dadar + sayur kacang panjang + ikan bakar. letih bercampur lapar, jadi kena makan banyak,, ngee



makan tengah hari,,




sabtu dan ahad ni sekolah. ada kem untuk budak-budak Tahun 4. semalam ada mesyuarat tapi cik zira kat tempat hoki, tak tahulah pasal sabtu dan ahad ni, esok gi sekolah kena tanya.






itu sahaja, harap-harap budak-budak hoki SK Taman Cendana baik lelaki mahupun perempuan dapatlah menang. cik zira tahu dorang boleh!







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 28 mac 2011 6.44 p.m.

7 comments:

cik zia said...

kak zira hantar budak sekolah yer?
zia nmpak smlm baju budak SKTC tuh mase lalu stadium smlm :)

hazirah abdul rahman said...

haah zia,, semalam dengan hari ni.
nampak ea?lalu stadium ke semalam? nape tak singgah? kalau tak leh jumpa,, =)

cik zia said...

haah mmg ari2 lalu situ sbb kolej belakang tuh je.
insyallah law jmpe kat luar zia tegur kak zira yg santek nie ok:)

hazirah abdul rahman said...

oh, iye ke?tapi, kt dah habis hoki dah,,


ala, janganlah cakap macam tuh, biasa je dEar,,



mana tahu nanti-nanti boleh jumpa kan, ngedate sesama ke kan,, =)

cik zia said...

boleh je nk ngdate mane tahu kak zira nk blnje kite tutti fruiti ke?
huhuhu...

hazirah abdul rahman said...

eh, boleh je, tapi tulah, kalau ada masa free sama-sama, kt makan TF k,, lama dah tak makan nie,, =)

cik zia said...

owh k kak zira.nnti kite g same2 yer :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails